حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی CIVI S احتمالا کمتر از دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سال گذشته شیائومی سیوی معرفی شد. این گوشی هوشمند بیشتر بر طراحی و دوربین سلفی متمرکز است. هم اکنون گفته می‌شود که تلفن هوشمند دیگری از سری سیوی در دست توسعه است. این دستگاه شیائومی CIVI S نام خواهد داشت و ادعا شده که تا اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) در چین رونمایی می‌شود.

شیائومی CIVI S تا اوایل اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، می‌دانیم که شیائومی آماده معرفی و عرضه CIVI S است. احتمالا این دستگاه پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل نخواهد داشت. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station مشخصات بیشتری درباره این دستگاه را منتشر کرده است.

سری سیوی شیائومی بر روی بخش طراحی تمرکز ویژه ای دارد

گفته می شود گوشی هوشمند شیائومی سیوی اس اواخر ماه جاری میلادی معرفی شده و از ماه آینده خرید آن ممکن خواهد بود. با وجود این ادعا ها اما متاسفانه DCS تاریخ دقیق رونمایی و عرضه این تلفن هوشمند را فاش نمی‌کند. در مورد طراحی، انتظار می‌رود که این دستگاه مشابه شیائومی ۱۲ باشد، اما بر روی ضخامت کمتر، سبک بودن دستگاه و همچنین سنسور دوربین سلفی تمرکز بیشتری خواهد شد.

افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED LTPO با لبه های خمیده است. این نمایشگر رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. همچنین انتظار داریم که تراشه اسنپدراگون 778G نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را تأمین کند.

Xiaomi CIVI

گفته می‌شود که گران قیمت ترین نسخه شیائومی CIVI S به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود. این دستگاه احتمالا به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی شیائومی (MIUI) برخوردار است. سه لنز دوربین در قاب پشتی سیوی اس قرار خواهند گرفت. دوربین اصلی مجهز به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW3 به همراه لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. همچنین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 برای دوربین اولترا واید در نظر گرفته شده است. این دستگاه به دوربین ۲ مگاپیکسلی مونوکروم نیز مجهز می‌شود.

مشخصات بیشتری از شیائومی CIVI S فاش شد؛ زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

مطابق با گزارش GizmoChina، برای دوربین سلفی نیز احتمالا به سنسور توانمند ۳۲ مگاپیکسلی IMX616 اکتفا خواهد شد. با توجه به آنکه طراحی و خوش دست بودن در سری سیوی شیائومی اولویت محسوب می‌گردد، انتظار حجم باتری بالایی را نداریم. احتمالا این دستگاه از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از فست شارژ ۶۷ یا ۵۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره Xiaomi CIVI S چیست؟ این دستگاه با چه قیمتی ارزش خرید خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی