حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جهانی شیائومی بند 7 مشخص شد: 50 یورو و 5 یورو گران‌تر از بند 6

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

طبق یک افشای دقیق، قیمت جهانی دستبند هوشمند شیائومی بند 7 کمی بیشتر از Mi Smart Band 6 خواهد بود. شیائومی اسمارت بند 7 دارای صفحه‌نمایش 1.62 اینچی AMOLED با بیش از 120 حالت ورزشی، عمر باتری بیشتر و پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) است.

قیمت جهانی شیائومی بند 7

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی قصد دارد اسمارت بند 7 را به‌صورت جهانی عرضه کند. این دستبند که ماه گذشته در چین عرضه شد، از آن زمان در آژانس‌های صدور گواهینامه‌های متعدد خارج از بازار داخلی خود، ازجمله اداره تنظیم ارتباطات و دولت دیجیتال (TDRA) در امارات ظاهر شده است. علاوه‌بر این، فروشندگان به‌طور تصادفی واحدهای جهانی را عرضه کرده‌اند که هر از گاهی در خرده‌فروشی‌ها دیده می‌شود.

افشاگر، SnoopyTech، اخیرا قیمت اروپایی شیائومی بند 7 را فاش کرده است. وی در توییتری بیان کرده که شیائومی اسمارت بند 7 با قیمتی بین 50 تا 60 یورو به‌فروش می‌رسد. هوآوی پیش از این Band 7 خود را با قیمت 59.99 یورو معرفی کرده است که 14 روز عمر باتری و سنسور SpO2 را در کنار سایر ویژگی‌های دیگر ارائه می‌دهد. از این رو، به‌نظر می‌رسد که شیائومی اسمارت بند 7 می‌تواند با قیمت هواوی بند 7 در هنگام ورود به بازار جهانی برابری کند. به‌عنوان مرجع، Mi Smart Band 6 با قیمت 45.99 یورو وارد اروپا شد، بنابراین حتی قیمت 50 یورویی برای Smart Band 7 کاملاً ارتقاء سالیانه این دستگاه را نشان می‌دهد.

قیمت جهانی شیائومی بند 7

قیمت جهانی شیائومی بند 7

علاوه‌بر این، افشاگر مذکور اعلام کرده است که اسمارت بند 7 شیائومی از ادغام‌های Apple Health ،Google Fit و Strava پشتیبانی می‌کند. اگرچه این چیز جدیدی برای ردیاب‌های تناسب‌اندام شیائومی نیست. Mi Smart Band 6 نیز درحال‌حاضر می‌تواند داده‌ها را با این سرویس‌ها همگام کند. طبق گفته‌ی این افشاگر، شیائومی قصد دارد اسمارت بند 7 را به‌زودی در سطح جهانی عرضه کند. بااین‌حال، این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه آن را فاش نکرده است و همچنین این شایعه هنوز از منابع دیگری تأیید نشده است. شیائومی هنوز رویداد سخت‌افزاری جدیدی را اعلام نکرده، اگرچه شایعه شده است که به‌زودی شیائومی 12 اولترا را معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود شیائومی بند 7 نیز، درکنار این گوشی پرچمدار وارد بازار جهانی شود.

نظر شما پیرامون قیمت جهانی شیائومی Smart Band 7 و افزایش 5 یورویی آن نسبت‌به مدل سال گذشته خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی