حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه ایرپادز پرو ۲ در سال ۲۰۲۲ و آمادگی تامین کنندگان اپل برای تامین قطعات

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

از جمله محصولات مورد انتظار در سال ۲۰۲۲ میلادی می‌توان به AirPods Pro 2 اپل اشاره کرد. تا به امروز شایعات مختلفی درباره این محصول مطرح شده بود. اما بر اساس اخبار منتشر شده‌ای، به دلیل آمادگی تامین کنندگان اپل برای تامین قطعات این دستگاه می‌توان احتمال عرضه ایرپادز پرو ۲ در سال ۲۰۲۲ را محتمل دانست. با ترنجی همراه باشید.

احتمال عرضه ایرپادز پرو ۲ در سال ۲۰۲۲؛ تامین کنندگان اپل آماده برای تامین قطعات

نسل اول ایرپادز پرو اپل محصولاتی بودند که هدفون‌های بی‌سیم را بیش از پیش محبوب ساختند و در اولین سال حضورشان در بازار نیز به رکورد فروش فوق‌العاده‌ای دست یافتند. در حال حاضر، پرچم این دسته از محصولات توسط ایرپاد پرو به دست گرفته شده است که یکی از بهترین هدفون‌های اپل است و به خوبی تمام اصول اولیه را برای ارائه چنین محصولی پوشش می‌دهد.

ایرپادز پرو ۲ اپل با پشتیبانی از صدای بدون افت کیفیت و قاب شارژ قابل ردیابی مشابه ایرتگ معرفی می‌شود

 

اپل ویژگی صدای فضایی و بدون افت کیفیت در Apple Music را رسما معرفی کرد

با توجه به محبوبیت بالای این محصولات، تامین کنندگان و حتی خود اپل، همگی می‌دانند که تقاضای شگفت انگیزی برای AirPods بعدی وجود دارد که ما را به گزارش امروز در مورد این موضوع می‌رساند. طبق بیانیه دیجی‌تایمز، تامین‌کنندگان اپل در حال آماده‌سازی برای عرضه پیش‌بینی‌ شده نسل دوم AirPods Pro هستند که گفته می‌شود در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که نسخه جدید AirPods Pro پیشرفت‌هایی مانند پشتیبانی از صدای بدون افت کیفیت (Lossless Audio) را ارائه می‌کند، چیزی که هیچ یک از هدفون‌های اپل تا به امروز از آن برخوردار نیستند، حتی AirPods Max. گزارش اخیر مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور فناوری، همچنین می‌گوید که این ویژگی در راه است و احتمال صحت این شایعه را بیشتر می‌کند.

 

قاب شارژ بی سیم AirPods Pro 2

یکی دیگر از مواردی که کو در گزارش خود به آن اشاره می‌کند، نسخه بهبود یافته جعبه شارژ بی سیم این دستگاه است. در این نسخه بلندگوهای کوچکی به آن اضافه خواهند شد تا از قابلیت Find My پشتیبانی کنند. انتقاد بزرگی که در مورد نسل اول وجود داشت این بود که اگرچه می‌توانید از Find My برای جستجوی خود هدفون‌ها استفاده کنید، اما اگر در جعبه شارژ قرار می‌گرفتند این امکان وجود نداشت. به عبارت دیگر، اپل به این انتقاد توجه کرده است و این یک ارتقا طبیعی و مورد انتظار است.

کیس ایرپادز پرو ۲ با سوراخ بلندگو برای قابلیت ‘Find My’ و سوراخ ضمیمه بند لو رفت

 

مدیران MacRumors قبلاً تصویری را از یک افشاگر دریافت کرده بودند که در واقع ظاهر محصول جدید اپل را به تصویر می‌کشید. این تصویر حفره‌های کوچک بلندگو را در پایین قاب و چیزی که به نظر می‌رسد یک پورت است را نشان می‌دهد که احتمالا برای اتصالات جانبی در نظر گرفته شده است. با این حال، نمی‌توان واقعی بودن یا نبودن این تصویر را تایید کرد.

پیشرفت‌های دیگری که انتظار می‌رود با AirPods Pro جدید به وجود بیاید، عملکرد صوتی بهتر و همچنین طراحی به روز شده است. به گفته phonearena، این احتمال وجود دارد که ظاهر جدید هدفون‌ها نسبتا کوچک‌تر باشد، اما این احتمال هم وجود دارد که اپل بتواند ما را با چیزهای دیگری غافلگیر کند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا احتمال عرضه ایرپادز پرو ۲ در سال ۲۰۲۲ منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان