حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس شارژ USB C ایرپادز پرو نسل ۲ اپل به صورت جداگانه برای خرید عرضه شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

طی رویداد سالانه پاییزی اپل، این شرکت نسخه به‌روزشده AirPods Pro 2 را با کیس شارژر دارای پورت USB Type-C معرفی کرد. اگر شما دارای ایرپادز پرو نسل ۲ قدیمی هستید اما کیس شارژ جدید را می‌خواهید، خبر خوبی برای شما داریم. کیس شارژ USB C ایرپادز پرو نسل ۲ اپل به صورت جداگانه برای خرید عرضه شده است اما ارزان نیست.

کیس شارژ USB C ایرپادز پرو نسل ۲ اپل

وجه تمایز اصلی بین مدل ارتقایافته AirPods Pro 2 و مدل قبلی آنها، “صدای بدون افت کیفیت و با تاخیر بسیار کم” است. با این حال، به نظر می‌رسد که قابلیت مرتبط به زمان اتصال به هدست اپل ویژن پرو باشد.

این مدل همچنین سازگاری AirPods Pro 2 جدید را با پورت USB Type-C ارائه نمود. این نسبت به مدل‌های قبلی که کیس شارژر دارای پورت لایتنینگ بودند، یک تغییر مهم است.

در ابتدای عرضه مدل ارتقایافته، تنها راه اضافه کردن پورت شارژ USB Type-C به AirPods Pro 2 این بود که یک مدل جدید بخرید و از کیس شارژ آن استفاده کنید. حالا اما راه منطقی‌تری وجود دارد و آن خریدن جداگانه کیس شارژر جدید است.

قیمت فروش کیس شارژ USB Type-C اپل 99 دلار است. این یعنی چنین تصمیمی آنچنان هم به صرفه نیست اما انتخاب با شماست.

برای تسهیل شناسایی سریع موقعیت کیس، تراشه اپل U1 با قابلیت جستجوی دقیق در داخل کیس شارژ MagSafe مدل USB-C گنجانده شده است.

علاوه بر این، اگر نزدیک به آن هستید اما هنوز نمی‌توانید پیدایش کنید، می‌توانید از بلندگوی داخلی برای پخش صدا استفاده کنید. همچنین با استفاده از شارژر MagSafe یا Apple Watch، می توانید کیس شارژ MagSafe را شارژ کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید خرید جداگانه این کیس، منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)