حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس ایرپادز پرو ۲ با سوراخ بلندگو برای قابلیت ‘Find My’ و سوراخ ضمیمه بند لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، گجت‌های پوشیدنی

اپل درحال توسعه نسل دوم ایرپادز پرو پس از معرفی ایرپادز ۳ خود بوده و هندزفری‌های بلوتوثی جدید قرار است در سال 2022 عرضه شوند. تاکنون اطلاعات اندکی در مورد ایرپادز پرو ۲ در اختیار داریم؛ اما اخیرا تصاویری از این گجت پوشیدنی لو رفته است که کیس آن را با طراحی مشابه نسل اول، سوراخ‌های بلندگو برای ویژگی ‘Find My’ و دو سوراخ به‌منظور اضافه کردن بند به آن لو رفته است.

کیس ایرپادز پرو ۲

MacRumors به‌تازگی تصاویر منتسب به نسل دوم AirPods Pro را دریافت کرده است که با شایعات گذشته آن مبنی‌بر طراحی بدون ساقه، در تضاد است؛ اما رندرهای جدید نیز از یک منبع بدون سابقه درخشان لو رفته‌اند و ما نمی‌توانیم صحت آنها را تأیید کنیم. شخصی که تصاویر را در اختیار وب‌سایت مذکور قرار داده، بیان می‌کند که آنها از یک “منبع داخلی اپل” لو رفته و آن شخص از ارائه اطلاعات اضافی خودداری کرده است.

با این حال، ایرپادز پرو ۲ در این تصاویر از طراحی مشابه AirPods Pro اصلی برخوردار می‌باشد، به‌استثنای یک حسگر نوری در قسمت زیرین هر هدفون. اپل در AirPods 3 از سنسور تشخیص پوست به‌جای سنسورهای نوری استفاده کرده، بنابراین AirPods Pro 2 نیز ممکن است از این رویه پیروی کند.

فراتر از خود هدفون‌ها، تفاوت‌های آشکارتری نیز در کیس وجود دارد؛ به‌طوری‌که سوراخ‌های بلندگو در پایین آن وجود داشته که انتخابی غیرعادی برای طراحی بدنه AirPods است. منبعی که این تصاویر را ارائه کرده، می‌گوید که این حفره‌های بلندگو به این دلیل معرفی می‌شوند که در iOS 16، اپل ویژگی جدیدی را اضافه می‌کند که در آن «Find My برای کیس و هدفون‌ها به‌طور جداگانه در دسترس خواهد بود». سوراخ‌های بلندگو به کیس دستگاه اجازه می‌دهد تا صدایی پخش کند تا بتوان آن را در صورت مفقود شدن، پیدا کرد.

این کیس همچنین یک حلقه فلزی را در کنار خود دارد که مخصوص اتصال بند است، اما اپل تاکنون از این طرح برای هیچ مدل دیگر ایرپادز خود استفاده نکرده است و مشخص نیست که چرا در این نسخه، به آن اضافه می‌شود. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که اپل درنهایت به کیس ایرپادز خود یک بند اضافه کند.

کیس ایرپادز پرو ۲

کیس ایرپادز پرو ۲

در مورد طراحی بدون ساقه، منبع می‌گوید که شایعات نادرست بوده و اپل طراحی هدفون‌ها را تغییر نمی‌دهد.

مارک گورمن از بلومبرگ که اغلب ارزیابی دقیقی از برنامه‌های اپل ارائه می‌کند، پیش‌تر بیان کرده بود که اپل قصد دارد با حذف ساقه کوتاهی که در پایین هر ایرپادز وجود دارد، AirPods Pro 2 را فشرده‌تر کند. اپل شکل گردتری را آزمایش کرده، اما تبدیل سخت افزار AirPods Pro به یک شاسی که اندازه آن کاهش یافته، دشوار است؛ بنابراین این طرح ممکن است کنار گذاشته شود.

درحال‌حاضر هیچ شایعه دیگری مبنی‌بر ویژگی‌های جدید یا تغییرات صورت‌گرفته در طراحی قاب ایرپادز پرو ۲ نشنیده‌ایم. شاید شایان‌ذکر است که اولین بروزرسانی ایرپادزهای اصلی یعنی ایرپاد 2، از طراحی جدیدی برخوردار نبود و درعوض بر شارژ بی‌سیم کیس و سایر پیشرفت‌های داخلی تمرکز داشت. انتظار می‌رود AirPods Pro 2 در مقطعی در سال 2022 عرضه شود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد زمان آن وجود ندارد.

ایرپادز آینده اپل می‌تواند دما و وضعیت بدن را کنترل کرده و به‌عنوان سمعک استفاده شود

دیدگاه شما پیرامون ایرپادز پرو ۲، طراحی قاب و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی