حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز پرو ۲ اپل با پشتیبانی از صدای بدون افت کیفیت و قاب شارژ قابل ردیابی مشابه ایرتگ معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

طبق جدیدترین اظهارنظر تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو، ایرپادز پرو ۲ از صدای بدون افت کیفیت (Lossless audio) و یک قاب شارژ با پشتیبانی از قابلیت ردیابی توسط انتشار صدا ازطریق بلندگو اختصاصی در فصل چهارم ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

ایرپادز پرو ۲ اپل

در جدیدترین گزارش منتشرشده که اولین بار توسط MacRumors مشاهده شده است، کو توضیح می‌دهد که نسل دوم AirPods Pro دارای نقاط قوت برجسته‌ای است که منجر به تقاضای شدید برای این محصول می‌شود، ازجمله پشتیبانی از صدای بدون افت کیفیت اپل Apple Lossless (ALAC) و یک قاب شارژ که می‌تواند با انتشار صداهایی، محل فعلی خود را به کاربران نشان دهد.

به‌نظر می‌رسد که این قاب شارژ پخش‌کننده صدا با اپلیکیشن Find My ادغام شود، شبیه به روشی که کاربران درحال‌حاضر می‌توانند صدا را از AirPods خود در داخل کیس منتشر کنند تا به پیدا کردن آن‌ها کمک کند. این ویژگی با عکس‌های افشاشده پیشین از نسل بعدی AirPods Pro مطابقت دارد که نشان می‌داد یک قاب شارژ با سوراخ‌های بلندگو برای انتشار صدایی برای ردیابی مکان هدفون‌ها تعبیه شده است.

ایرپادز پرو ۲ اپل

ایرپادز پرو ۲ اپل

همه ایرپادزهای فعلی اپل، ازجمله ایرپادز نسل سوم، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس، از صدای بدون افت کیفیت پشتیبانی نمی‌کنند. علت آن نیز اینست که AirPods صدا را ازطریق بلوتوث پخش کرده و آن‌ها را به کدک AAC محدود می‌کند. بنابراین برای دور زدن بلوتوث و فعال کردن تجربه شنیداری بدون افت کیفیت، فایل‌های کدک صوتی بدون اتلاف اپل بایستی مستقیماً توسط AirPods پخش شوند، اما ممکن است اپل بتواند راه‌حل جایگزینی ایجاد کند.

کو همچنین تکرار کرد که نسل بعدی ایرپادز از طراحی کاملا جدیدی برخوردار بوده و عرضه آن نیز برای سه‌ماهه چهارم سال 2022 برنامه‌ریزی شده است که کمی دیرتر از پیش‌بینی سه‌ماهه سوم در شایعات دیگر می‌باشد. Kuo همچنان معتقد است که AirPods ممکن است در آینده از ویژگی‌های نظارت‌بر سلامتی نیز پشتیبانی کند، اما این شایعه را مستقیماً با نسل دوم AirPods Pro مرتبط نمی‌کند.

درنهایت دیدگاه شما پیرامون مشخصات و قابلیت‌های جدید نسل دوم ایرپادز پرو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی