حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۸ ارتقا مهم ایرپادز پرو ۲ اپل نسبت به نسل قبلی را بشناسید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

اپل یکی از شرکت‌های مهم و بزرگ در حوزه محصولات صوتی است که برتری خود را مدیون ویژگی‌های نرم‌افزاری جذاب در کنار محصولات سخت‌افزاری مختلف است. نسل جدید ایرپادز پرو اپل امسال در رویداد معرفی آیفون ۱۴ معرفی شد. در این مطلب ۸ ارتقا مهم ایرپادز پرو ۲ اپل نسبت به نسل قبلی را بازگو خواهیم کرد. با ترنجی همراه باشید.

۸ ارتقا مهم ایرپادز پرو ۲ اپل نسبت به نسل قبلی را بشناسید

شرکت آمریکایی اپل همراه با سری آیفون ۱۴، ایرپاد پرو ۲ جدید را نیز معرفی کرد. ایرپادز پرو ۲ نیز قرار است مانند برادران خود به یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات پوشیدنی اپل تبدیل شود. اما بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که اپل ارتقاها و تغییرات زیادی را در این محصول ایجاد نکرده است. در این مطلب می‌خواهیم بزرگ‌ترین ویژگی‌های این هدفون را با مدل قبلی آن مقایسه کنیم تا متوجه شویم که آیا واقعا اینطور است یا خیر.

ابتدا همه چیز از ظاهر و طراحی شروع می‌شود. طراحی AirPods Pro 2 یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این محصول در فروش آن است. اما باید اعتراف کنیم که حتی نسل جدید آن نیز تغییرات ظاهری قابل توجهی ندارد. راستش را بخواهید، وقتی کاربران آن را دوست دارند و طراحی آن از جمله ویژگی‌هایی است که این هدفون را متمایز می‌کند، چرا اپل باید آن را تغییر دهد؟

۸ ارتقا مهم ایرپادز پرو ۲

با این حال، چند چیز خاص دیگر در جعبه شارژر دستگاه وجود دارد. به عنوان مثال، یک حلقه بند برای اتصال یک بند به آن وجود دارد. با این حال، شما باید آن‌ها را جداگانه خریداری کنید. علاوه بر این، در پایین جعبه شارژ، می‌توانیم دهانه‌های بیشتری برای اسپیکر این هدفون پیدا کنیم. همچنین خود جعبه شارژ نیز اسپیکری دارد، اما نباید تصور کنید که اپل قرار است جعبه شارژ را نیز به یک اسپیکر تبدیل کند.

این اسپیکر به کاربران کمک می‌کند تا قاب شارژ خود را هنگامی که کم شده باشد، راحت‌تر پیدا کنند. البته جعبه شارژ صداهای مختلفی نیز دارد و برای شرایطی مانند باتری کم و یا جفت شدن با دستگاهی خاص، صداهای مختلفی دارد. در مقایسه با نسل قبلی، ایرپادز پرو ۲ با چند تغییر و ارتقاء قابل توجه ارائه شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

۸ ارتقا مهم ایرپادز پرو ۲

۱. اکنون، برای تنظیم صدا، می‌توانید انگشت خود را به سمت بالا و پایین بکشید. ما می‌دانیم که این قابلیت در ده‌ها برند دیگر وجود دارد که از این ویژگی استفاده می کنند، اما اپل برای اولین بار است که از آن استفاده می‌کند.

۲. این هدفون مجهز به تراشه جدید H2 است. ما حدس می‌زنیم که این مهم‌ترین ارتقای AirPods Pro 2 باشد. به دلیل وجود این تراشه، هدفون‌ها چندین ویژگی جدید و پیشرفته را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، اپل ثابت کرده است که صدای بهتر، کاهش نویز هوشمندتر و عمر باتری کارآمدتر را به ارمغان می‌آورد. در اینجا باید بر کاهش نویز نیز تاکید کنیم. اپل عملکرد قابلیت کاهش نویز فعال را ارتقا داده است که نه تنها اثرگذاری آن حالا بهتر از همیشه است، بلکه از حالت شفافیت تطبیقی ​​نیز پشتیبانی می‌کند. حالت شفافیت تطبیقی صدای محیط را کاهش می‌دهد و بر گوش دادن به صداهای اطراف تاثیر نمی‌گذارد. با توجه به الگوریتم تطبیقی ​​جدید، میکروفون داخلی جدید و الگوریتم بهبود صدا، تجربه تماس و ویدیو بسیار بهتری رقم خواهد زد.

۳. این شرکت همچنین گوش گیرهای سیلیکونی سایز Xs را اضافه کرده است. اکنون، در مجموع چهار جفت گوش گیر سیلیکونی در جعبه وجود دارد که راحتی پوشیدن و اثر صدا را در انواع مختلف گوش‌های کاربران بهبود می‌بخشد.

۴. ویژگی جدید یکسان سازی تطبیقی ​​به AirPods Pro 2 اجازه می‌دهد تا به راحتی با گوش کاربر سازگار شود. به علاوه، این هدفون دارای صدای فضایی شخصی شده با ردیابی پویا است. بنابراین آن‌ها قادر به ارائه یک تجربه صوتی دقیق‌تر و شخصی‌تر برای کاربران مختلف هستند.

۸ ارتقا مهم ایرپادز پرو ۲

۵. جعبه شارژ حالا از شارژ بی سیم MagSafe پشتیبانی می‌کند.

۶. ایرپازد پرو ۲ عمر باتری بیشتری را ارائه می‌دهد و هنگامی که کاهش نویز فعال روشن است، هدفون تا ۶ ساعت دوام می‌آورد. کل عمر باتری با جعبه شارژ می‌تواند به ۳۰ ساعت برسد.

۷. این شرکت سرانجام تراشه U1 را در جعبه شارژ MagSafe خود استفاده کرده است که مکان یابی هدفون‌های بی سیم را آسان‌تر از همیشه کرده است.

۸. اگرچه شرکت اپل پیشرفت‌های زیادی را در این هدفون‌ها به ارمغان آورده است، اما این دستگاه هنوز هم ۲۴۹ دلار قیمت دارد.

به گفته GizChina، می‌دانیم که بسیاری از شما خواهید گفت که هدفون AirPods Pro 2 قیمت بالایی دارد و جایگزین‌های زیادی وجود دارد که قیمت بسیار پایین‌تری دارند. اما در اینجا ما با هدفون‌های ممتاز و با کیفیتی روبرو هستیم که ساخت آن‌ها تنها از عهده‌ اپل بر می‌آید. بنابراین اگر واقعا می‌خواهید از هدفون‌های با کیفیتی استفاده کنید، قیمت این محصول مناسب است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان