حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه گوشی هوشمند Nothing در دست مدیرعامل این شرکت دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، شایعات

در کنگره جهانی موبایل (MWC 2022)، شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه کارل پی، هم‌بنیان‌گذار پیشین وان پلاس و مؤ‌سس و مدیرعامل فعلی Nothing، درحال نمایش یک نمونه اولیه از گوشی هوشمند برند خود است. در آن زمان، تنها مدرکی که برای صحت این شایعه وجود داشت، یک نقل‌قول از سوی کسی بود که ادعا می‌کرد آن را دیده است. اکنون اما، ما یک عکس لو رفته داریم که به‌نظر می‌رسد پی و کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام، را درحال کار با نمونه اولیه تلفن هوشمند Nothing نشان می‌دهد.

گوشی هوشمند Nothing

جالب اینجاست که به‌نظر می‌رسد این عکس در غرفه MWC کوالکام گرفته شده است. مدیرعامل کوالکام، کریستیانو آمون، نیز در تصویر حضور دارد و به‌وضوح به گوشی در دستان پی نگاه می‌کند. ازنظر تئوری، این می‌توانست ملاقاتی بین پی و آمون برای نشان دادن پیشرفت Nothing با تلفن هوشمند خود باشد. بدیهی است که اگر این فرضیه درست باشد، این گوشی احتمالاً از چیپست کوالکام پشتیبانی خواهد کرد.

متأسفانه، دیدن طراحی ظاهری گوشی در این عکس بسیار دشوار است. بااین‌حال، واضح است که پی یک گوشی در دست دارد، اما ما نمی‌توانیم هیچ ویژگی مشخصی مانند ماژول دوربین را در آن تشخیص دهیم.

گوشی هوشمند Nothing

گوشی هوشمند Nothing

حتی اگر بتوانیم، این گوشی بدون‌شک تنها یک نمونه اولیه است. هر چیزی که می‌توانیم در عکسی مانند این ببینیم، لزوماً به دستگاه نهایی مربوط نمي‌شود.

صرف‌نظر از این، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهند Nothing درحال کار بر روی گوشی هوشمند مخصوص خود است. Android Authority چندی پیش این شانس را داشت که در یک میزگرد با پی در MWC 2022 شرکت کند، که در آن او از صحبت در مورد محصولات جدید Nothing خودداری کرد. بااین‌حال، وی گفت که جاه‌طلبی این شرکت ایجاد یک اکوسیستم فناوری با الهام از اپل است. با توجه به این عبارت، وقتی آیفون را به‌عنوان بخش مرکزی شرکت اپل درنظر می‌گیرید، این موضوع برای شما تداعی می‌شود که Nothing نیز به‌دنبال معرفی گوشی هوشمند خود است.

سؤال بزرگ این است: چه زمانی؟ با توجه به اینکه پی تنها یک نمونه اولیه را به‌نمایش گذاشته، احتمالاً این دستگاه تا پایان سال 2022 معرفی نشده و می‌بایست جایی در سال آینده منتظر عرضه آن باشیم.

نظر شما درباره گوشی هوشمند دیده‌شده Nothing در دستان مدیرعامل این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی