حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کابل شارژر USB C به USB C برند Nothing را ببینید

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

ناتینگ از آن برندهایی است که تلاش دارد تا همه چیز را خاص پیش ببرد. اندک محصولاتی که از این برند در بازار وجود دارند را می‌توان کاملا از ظاهر آن‌ها شناسایی کرد. یکی از وجوه مشترک بین این محصولات را می‌توان طراحی شفاف آن‌ها دانست. به نظر می‌رسد که این موضوع به لوازم جانبی Nothing هم خواهد رسید. به تازگی تصویر کابل شارژر USB C به USB C برند Nothing منتشر شده که اینجا با هم آن را می‌بینیم.

کابل شارژر USB C به USB C برند Nothing

کارل پی در توییتر خود اقدام به انتشار این تصویر کرده است. به احتمال زیاد این اولین نگاه ما به کابل Type-C گوشی Nothing Phone (2) است

این کابل برخلاف کابلی که همراه Nothing Phone (1) ارائه شد، با طراحی کاملاً جدید عرضه خواهد شد.

تاریخ معرفی ناتینگ فون ۲ رسما برای ۲۰ تیر ۱۴۰۲ مشخص شده است. این شرکت قبلاً چیپست، اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری گوشی را تأیید کرده بود.

حالا و پیش از عرضه رسمی کارل پی، بنیانگذار و مدیر عامل Nothing تصویری از کابل USB-C به USB-C را که احتمالا همراه با گوشی جدید آن‌ها عرضه شود، منتشر کرده است.

این کابل با طراحی ساده و به رنگ سفید ارائه خواهد شد. طراحی به شکلی‌است که شفاف بوده و بخش نقره‌ای کانکتور USB C به صورت ادامه دار تا درون کابل دیده می‌شود. برند ناتینگ روی هر دو سمت این کابل و روی بخش فلزی هک شده است.

احتمالا این دستگاه بدون سرشارژر درون جعبه عرضه شود اما این کابل زیبا می‌تواند قابل توجه باشد.

نظر شما چیست؟ طراحی این کابل را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)