حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشاره کارل پی به احتمال معرفی گوشی اندرویدی Nothing با تراشه اسنپدراگون در آینده

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

کارل پی، یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس که سال گذشته از این کمپانی خارج شده و شرکت خود با نام Nothing را تأسیس کرد؛ اخیرا در توییتر به احتمال معرفی یک گوشی اندرویدی ساخت برند خود اشاره کرده است که از تراشه اسنپدراگون کوالکام نیز بهره می‌برد.

گوشی اندرویدی Nothing با تراشه اسنپدراگون

کارل پی روز گذشته مجموعه‌ای از توییت‌های مرموز را منتشر کرده که عبارت‌هایی مانند «بازگشت به اندروید» و «اندروید ۱۲ خوب است» را شامل می‌شد. علاوه‌بر این، حساب‌های رسمی اندروید و اسنپدراگون نیز به توییت وی واکنش نشان داده و در پاسخ به او، یک همکاری سه‌جانبه را پیشنهاد کردند که نتیجه آن، یک گوشی هوشمند اندرویدی خواهد بود.

با احتمال معرفی یک گوشی هوشمند اندرویدی توسط Nothing مستقر در لندن، این دستگاه اولین محصول این شرکت پس از عرضه تنها محصول حال‌حاضر خود، ایربادز Nothing Ear 1 خواهد بود. البته، این مورد برای خود پی تجربه‌ی جدید نیست و وی پیش از تأسیس Nothing در سال 2020، بیش از هفت سال ریاست وان پلاس را بر عهده داشت.

گوشی اندرویدی Nothing با تراشه اسنپدراگون

گوشی اندرویدی Nothing با تراشه اسنپدراگون

تا به امروز، فقط یک شایعه در مورد گوشی هوشمند Nothing وجود داشته است، بنابراین هیچ راهی برای دانستن اینکه این شرکت درحال انجام چه کاری می‌باشد وجود ندارد. افشاگر Mukul Sharma و وب‌سایت 91mobiles پیش‌تر گزارش داده بودند که Nothing در اوایل سال 2022 یک گوشی هوشمند را معرفی خواهد کرد. بااین‌حال، این دو منبع جزئیات بیشتری در مورد تلفن موردبحث را ارائه نکردند.

پی همچنین چند روز پیش توییت دیگری را منتشر و از فالوورهایش در مورد سیستم‌عامل موردعلاقه آن‌ها سؤال کرده بود. همچنین این امکان وجود دارد که Nothing بر روی پوسته اندرویدی خودش برای اولین گوشی خود کار می‌کند.

گوشی اندرویدی Nothing با تراشه اسنپدراگون

به‌هرحال، خیلی زود است که درباره مشخصات و طراحی ظاهری گوشی آینده Nothing شروع به حدس‌وگمان کنیم. ما به معنای واقعی کلمه چیزی در مورد آن نمی‌دانیم. اگر این شرکت واقعاً یک گوشی اندرویدی را آماده می‌کند، دیدن آموخته‌هایی که از تجربه قبلی پی در OnePlus کسب کرده است، جالب خواهد بود.

نظر شما درباره اشاره کارل پی به احتمال معرفی گوشی اندرویدی Nothing با تراشه اسنپدراگون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی