حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nothing Phone (1) را با LEDهای روی قاب پشتی ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، برترین‌های ترنجی

حقیقتا اگر به طراحی ناتینگ فون ۱ نگاه کنید می توانید یک آیفون ۱۳ ببینید که قاب پشتی شفاف دارد و ۳ عدد LED سفید روی بخش‌های مختلف آن از جمله دور دوربین دوگانه دیده می شود. من می توانم بگویم که از نظر طراحی، اولین گوشی برند Nothing مشکلی در این گوشی دیده نمی شود، حداقل از دور. بیاید با هم گوشی Nothing Phone (1) را با LEDهای روی قاب پشتی ببینیم.

گوشی Nothing Phone (1)

ناتینگ فون ۱

ناتینگ فون ۱

در حال حاضر فعلا “ناتینگ” به تبلیغات مدل سفید رنگ اولین گوشی خود می پردازد. در رنگ سفید می توان گفت که زیبایی ویژه‌ای دارد. همانطور که می‌بینید، فضای داخلی گوشی به شکل خاصی پوشیده شده اما همزمان حس دیده شدن داخل آن را هم به ما می دهد.

از همین نمای بیرونی می توان گفت که شارژ وایرلس از جمله قابلیت‌هایی است که ناتینگ برای اولین گوشی خود در نظر گرفته است. با این احال جزئیات خاص دیگری را نمی‌توان تایید کرد.

از آن‌جا که گوشی هنوز معرفی نشده و تاریخ معرفی آن ۲۱ تیر ۱۴۰۱ (تقریبا ۴ هفته دیگر) است خب فعلا آن را درون یک محفظه شیشه‌ای و به پشت می بینید. در حقیقت طراحی جلوی گوشی مشخص نیست. هرچند حدس زدن آن خیلی سخت نیست و احتمالا یک نمایشگر دارای سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی را ببینیم.

ناتینگ فون ۱

ناتینگ فون ۱

فریم آلومینیومی کاملا تخت و دوربین دوگانه عمودی برخی کاربران را به یاد آیفون ۱۲ می اندازد. با این حال می توان گفت که در بخش فریم این ادعا خیلی ملموس تر است. حتی اگر به جایگاه و اندازه دکمه قفل هم توجه کنید این موضوع را متوجه می شوید.

اگر دوست دارید نمای بیشتری از این گوشی را ببینید، می توانید ۲ ویدیو زیر را تماشا کنید:

 

 

نظر شما درباره طراحی گوشی جدید برند ناتینگ چیست؟ برای یادآوری باید بگویم که Nothing نام نسبتا کنجکاوی برانگیزی است که موسس وان پلاس آن را راه اندازی کرده است. نام برند OnePlus و اولین گوشی آن که One نام داشت هم جنجالی بود. در حقیقت نام OnePlus One توانست توجه‌های زیادی را به سمت آن جلب کند و طراحی خاص آن هم در راستای همین هدف مهم برای یک برند جدید بود. این روند با ناتینگ در حال تکرار است.

تاریخ معرفی گوشی (Nothing phone (1 مشخص شد: 21 تیر 1401

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)