حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Nothing پس از معرفی Nothing Phone (1) مشخصات آن را در سکوت تغییر داد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند Nothing، در زمان عرضه Nothing Phone (1)، دستگاه خود را با عنوان توانایی رسیدن به روشنایی 1200 نیت در هنگام مشاهده محتوای HDR تبلیغ کرد. این موضوع با توجه به قیمت این گوشی هوشمند، اگر درست بود، یک ویژگی چشمگیر محسوب می‌شد. در عوض، Nothing پس از معرفی، تبلیغات خود را تغییر داده است. زیرا به دنبال انتشار بررسی‌ های متعددی که این مقدار اوج روشنایی را نادرست نقل می‌کنند، این برند چاره دیگری جز تغییر صفحه مشخصات این دستگاه نداشت.

گوشی Nothing Phone (1) با اسنپدراگون +778G و قیمت 399 دلار رسما معرفی شد

منبع خبر به صورت خیلی تیزبینانه تغییر قابل توجهی را برای Nothing Phone (1) در صفحه مشخصات آن کشف کرده است. در زمان راه اندازی، Nothing اولین گوشی هوشمند خود را با عنوان توانایی دست یابی به روشنایی 1200 نیت، البته فقط با محتوای HDR، تبلیغ کرد. اما در همه موارد، Nothing Phone (1) در 500 نیت به اوج روشنایی عادی خود می رسد. البته که این رقم همچنان یک محدوده قابل احترام و همتراز با بسیاری از گوشی های ارزان تر دیگر است. اتفاقاً، منبع خبر، یعنی پایگاه خبری Notebookcheck نیز در تست‌ های خود به طور میانگین 625 نیت روشنایی را به دست آورد، که فقط از برخی از دستگاه های همرده مانند Motorola Edge 30 عقب تر است.

در تصویر مشاهده می‌شود که مشخصات Nothing Phone تغییر یافته است

در تصویر مشاهده می‌شود که مشخصات Nothing Phone تغییر یافته است

نمایشگر گوشی Nothing Phone (1) تحت هیچ شرایطی به 1200 نیت روشنایی نمی‌رسد

بله با این حال، تلفن Nothing (1) تحت هیچ شرایطی به روشنایی 1200 نیت تبلیغاتی خود دست پیدا نمی‌کند. به همین دلیل برند Nothing مشخصات اولین دستگاه خود را در وب سایت خود تغییر می‌دهد. در واقع این برند ادعای حداکثر میزان روشنایی آن را از 1200 به 700 نیت کاهش داد. خوشبختانه، Web Archive عکس‌ های قدیمی از وب‌سایت Nothing را که به مشخصات صفحه نمایش این دستگاه اشاره داشتند، نگه می‌دارد. اما گفتی است که Nothing به طور عمومی در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است. بنابراین کاربران اولیه از حداکثر روشنایی واقعی دستگاه مطلع نیستند.

بدتر از آن، شرکت Nothing از میلیون‌ها برداشت اشتباه به‌ خاطر بررسی‌ های اولیه که در آن‌ها این مقدار روشنایی کاذب نقل شد، سود برد. در واقع بررسی کنندگانی مانند مارکز براونلی این رقم 1200 نیت را به عنوان یکی از نقاط قوت گوشی Nothing برجسته کردند. در حالی که این ویژگی عملاً به هیچ عنوان درست نبود.

چرا Nothing Phone (1) به اندازه تبلیغات خود انقلابی نبود؟ مرور ویژگی ها و مشکلات این دستگاه

البته در نهایت، باید گفت که تمام مشخصات دیگر صفحه نمایش این دستگاه دقیق بودند. مانند نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز، نمونه برداری لمسی 240 هرتز و پشتیبانی از محتوای HDR10+. با این حال، Nothing یک مشخصات کلیدی را بدون اطلاع رسانی یا عذرخواهی از طرفداران خود تغییر داده است و به دنبال بازبینی برای تصحیح گزارش های نادرست راجع به آن نیست.

 

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ رویکرد Nothing را درست می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری