حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر Nothing با طراحی غیرمعمول محصول بعدی این برند خواهد بود + رندر طراحی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، رندر

در جریان کنگره جهانی موبایل، کارل پی، مؤسس برند ناتینگ، اعلام کرد که گوشی هوشمند آینده این شرکت با نام احتمالی Phone 2 به‌همراه پردازنده سری Snapdragon 8 عرضه خواهد شد. در همان زمان، Pei همچنین اعلام کرد که اهداف و محصولات جدیدی در افق این شرکت بوده که قرار است طی ماه‌های آینده از راه برسند. در مورد اینکه این محصولات چه هستند و در چه رده‌ای جای خواهند گرفت، حدس‌وگمان‌ها بسیار است؛ اما یک رندر که به‌تازگی فاش شده، ممکن است اولین نگاه ما به محصول آینده Nothing یعنی اسپیکر کوچک آن‌ها را با همان زبان طراحی جدید و بی‌همتای خود به سبک سایر دستگاه‌های این برند به‌نمایش بگذارد.

اسپیکر Nothing

رندر جدید از وب‌سایت 91mobiles می‌آید که به ارائه رندرهای اولیه نسبتاً مطمئن از تلفن‌های هوشمند و سایر محصولات مشهور است. امروز، این وب‌سایت رندر جدیدی را برای یک اسپیکر معرفی‌نشده از سوی برند Nothing به‌نمایش گذاشت.

در مورد این اسپیکر، همان‌طور که ممکن است از برندی مانند Nothing انتظار داشته باشید، طراحی دستگاه فوق‌العاده منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسد. این اسپیکر از همان رنگ‌هایی استفاده می‌کند که در محصولات قبلی Nothing استفاده شده بودند. مواردی مانند سفید، سیاه، خاکستری و قرمز. در مورد طراحی ظاهری، به‌نظر می‌رسد فرم نسبتاً جعبه‌ای شکل، با تعدادی کلید فیزیکی در لبه‌های چپ و راست دستگاه را شاهد هستیم. علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد این اسپیکر آرایه‌ای از بلندگوها را نیز به‌همراه دارد که می‌تواند برای پوشش طیفی از فرکانس‌ها مانند کم، متوسط و بالا استفاده شود.

اسپیکر Nothing

اسپیکر Nothing

شاید جذاب‌ترین قسمت آن یک عنصر دایره‌ای کوچک در قسمت بالای بلندگو باشد که لوگوی Nothing بر روی آن حک شده است. درحالی‌که این مورد می‌تواند فقط یک قطعه ثابت باشد، اما عبارت کامل برند را در خود جای نداده، که می‌تواند نشان دهنده یک بخش برای نمایش متون دیجیتال باشد. همچنین، به‌نوعی شما را به این فکر می‌اندازد که آیا این فقط یک بلندگوی بلوتوث ساده است یا چیزی کمی پیشرفته‌تر، مانند یک بلندگوی هوشمند. در این مرحله، هیچ چیز مشخص نیست؛ اما خوشبختانه، اگر این محصول قرار است ماه آینده عرضه شود، زمان زیادی برای پی بردن به جوانب آن نیاز نخواهیم داشت.

نظر شما درباره اسپیکر Nothing و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی