حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سریع گوشی Nothing phone (1) احتمالا ۴۵ وات باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

تاریخ معرفی گوشی Nothing Phone (1) به تازگی برای ۲۱ تیر ۱۴۰۱ اعلام شد. با ورود به آخرین ماه قبل از معرفی، یک گواهینامه جدید TUV نشان می دهد که گوشی Nothing (1) ممکن است از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی کند.

شارژ سریع گوشی Nothing phone (1)

این گواهینامه جزئیات مربوط به شارژر محصولی با نام تجاری Nothing را فهرست می کند. سه شماره مدل ذکر شده است: C304، C347، و C348. این ممکن است نشان دهنده سه مدل از یک شارژر باشد.

آداپتور مذکور برای شارژ سریع تا 45 وات ذکر شده شده است. این دستگاه به عنوان “واحد منبع تغذیه سوئیچینگ” طبقه بندی می شود و دارای گواهی IP20 است.

علاوه بر این، آداپتور شارژ با استاندارد شارژ PPS تا 45 وات نیز سازگار خواهد بود، بنابراین می‌توانید دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند نوت‌بوک و سایر دستگاه‌های پرچم‌دار اندروید را به‌سرعت شارژ کنید.

گوشی Nothing (1) در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۱ و در رویدادی در لندن عرضه خواهد شد. انتظار می رود این دستگاه دارای شارژ بی سیم و یک قاب پشتی شفاف باشد که با زبان طراحی مشابه Nothing Ear (1)، اجزای داخلی دستگاه را به نمایش می گذارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ناتیتگ راهبرد شارژ سریع نه چندان سریع را مانند سامسونگ و اپل پیش می گیرد یا مانند چینی ها به سمت شارژرهای خیلی سریع پیش خواهد رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)