حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال اعمال تغییرات در طراحی Magesafe آیفون ۱۶ اپل

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل با سری iPhone 12 طراحی جدید و ویژه Magesafe را ارائه کرد. آنطور که پیداست این برند امریکایی در نظر دارد تا پس از ۴ سال تغییراتی در این بخش بدهد. جدیدترین گزارش‌ها به احتمال اعمال تغییرات در طراحی Magesafe آیفون ۱۶ اپل اشاره دارند.

تغییرات طراحی Magesafe آیفون ۱۶ اپل

اپل در فکر ایجاد تغییراتی در طراحی داخلی مدل های آیفون 16 و آیفون 16 پرو و در جهت ارتقا این محصولات است. این تغییرات در بخش مگ‌سیف اعمال می‌شود اما توجه داشته باشید که انتظار می‌رود زبان طراحی خارجی این بخش، کمابیش شبیه به مدل‌های فعلی باشد.

طبق آخرین گزارش‌ها، اپل قصد دارد حلقه شارژ MagSafe را در سری آیفون 16 کمی نازک‌تر کند. این تغییر احتمالاً تأثیری بر قدرت آهن‌رباها نداشته باشد.

یک منبع فرانسوی ماکت‌های هر ۴ مدل آیفون ۱۶ را به دست آورده و طراحی دوربین و حلقه شارژ MagSafe را می‌توان در آن مشاهده کرد. اگرچه این تغییر بسیار کوچک است، اما احتمالا هدفی داشته باشد که ما هنوز از آن مطلع نیستیم.

همزمان این ماکت‌ها شایعات قبلی مبنی بر اینکه سری استاندارد آیفون 16 دارای طراحی دوربین جدیدی که یادآور مدل های آیفون X و آیفون 12 هستند، را تایید می کند.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، آیفون 16 و آیفون 16 پلاس با چیدمان دوربین عمودی عرضه می شوند. این با طراحی مورب فعلی که از سری آیفون ۱۳ به این سمت برای مدل‌های پایه استفاده شده، متفاوت است. مدل‌های «Pro» همان طرح دوربین آیفون 15 پرو را نشان می‌دهند.

درباره تغییر در طراحی حلقه سیستم Magesafe باید گفت که به نظر می‌رسد اپل توانسته است ضخامت حلقه را برای کاهش دهد. هنوز مشخص نیست که این تغییر کوچک باعث ناسازگاری لوازم جانبی فعلی اکوسیستم MageSafe با سری آیفون ۱۶ خواهد شد یا خیر.

خط عمودی پایین نیز با گوش‌های تیزتر و اندازه کوچکتر قابل مشاهده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تغییر در چه جهت است و آیا با نسل قبلی سازگار خواهد بود یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)