حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل درحال کار بر روی نمایشگر استودیو (Studio Display) با رزولوشن 7K است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، نمایشگر

اپل تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی‌بر کار بر روی جانشین نمایشگر Pro Display XDR که در سال 2019 معرفی کرد، نشان نداده است. بااین‌حال، تازه‌ترین شایعات حاکی از آن است که نمایشگرهای خارجی جدیدی از سوی این شرکت در دست توسعه هستند. 9to5Mac اخیرا از منابع آشنا به این موضوع گزارش داده است که اپل درحال کار بر روی نمایشگر استودیو “Studio Display” جدید با وضوح بالاتر از Pro Display XDR می‌باشد.

نمایشگر استودیو اپل

درحالی‌که مشخص نیست آیا نمایشگر جدید اپل استودیو جایگزینی برای Pro Display XDR بوده و یا یک گزینه جدید در خط تولید با ویژگی‌های متمایز به‌حساب می‌آید؛ افراد آشنا به این موضوع به 9to5Mac اعلام کرده‌اند که این نمایشگر جدید دارای وضوح 7K می‌باشد.

در مقایسه، Pro Display XDR دارای یک پنل 32 اینچی 6K (6016 x 3384) با 218 پیکسل در هر اینچ است. رزولوشن بالاتر می‌تواند به این معنی باشد که نمایشگر جدید اپل استودیو دارای تراکم پیکسلی 245 PPI یا همان 218 PPI در Pro Display XDR است اما در یک پنل بزرگ‌تر 36 اینچی.

نمایشگر استودیو اپل

نمایشگر استودیو اپل

در جولای 2021 گزارش دادیم که اپل درحال آزمایش یک نمایشگر خارجی جدید با نام رمز “J327” با تراشه داخلی A13 بوده است. به‌نظر می‌رسد که طبق منابع، Studio Display اپل همان مدل J327 می‌باشد؛ به این معنی که اپل هنوز روی یک نمایشگر خارجی با تراشه اختصاصی خود کار می‌کند.

مارک گورمن از بلومبرگ اخیراً گزارش داده است که اپل قصد دارد چندین مک جدید را در سال 2022 معرفی کند، به‌علاوه یک نمایشگر خارجی جدید که نصف Pro Display XDR برای کاربران عادی قیمت دارد. در گذشته، اپل مجموعه “Cinema Display” خود را در اندازه‌های مختلف عرضه می‌کرد؛ بنابراین تعجب‌آور نخواهد بود اگر این شرکت بار دیگر دو یا چند گزینه نمایشگر را به مشتریان خود ارائه دهد.

درحال‌حاضر برنامه‌های اپل برای عرضه Studio Display مشخص نیست، اما این شرکت در 17 اسفندماه رویداد ویژه‌ای برگزار خواهد کرد که شایعه شده است مک‌های جدید در آن رونمایی می‌شوند.

دیدگاه شما درباره احتمال معرفی Studio Display از سوی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی