حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر استودیو دیسپلی اپل با سیستم‌عامل ویندوز نیز سازگار است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، نمایشگر

اپل در هفته جاری از نمایشگر Studio Display خود با پنل 27 اینچی و وضوح 5K همراه با وب‌کم، میکروفون و بلندگو رونمایی کرد که با اتصال مک به آن، می‌توان از این مانیتور استفاده کرد. بااین‌حال، اگر برایتان این سوال پیش آمده است که آیا استودیو دیسپلی را می‌توان با سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت نیز استفاده کرد یا خیر؛ اپل به‌تازگی اعلام کرده است که انجام چنین کاری امکان‌پذیر بوده اما محدودیت‌هایی را به‌دنبال دارد.

سازگاری استودیو دیسپلی با سیستم‌عامل ویندوز

اخیرا یکی از سخنگویان اپل به The Verge اعلام کرده که استودیو دیسپلی زمانی که ازطریق اتصال Thunderbolt (که هر رایانه شخصی از آن پشتیبانی نمی‌کند) به کامپیوتر ویندوزی متصل شود، می‌توان از آن به‌عنوان یک نمایشگر معمولی استفاده کرد. بااین‌حال، گفته می‌شود که اگر یکی از این نمایشگرها را برای استفاده با ویندوز خریداری کرده‌اید، باید چند نکته را درنظر داشته باشید.

به‌گفته‌ی اپل، کاربران حتی می‌توانند وب‌کم 12 مگاپیکسلی داخلی را در برنامه‌های ویندوز و همچنین میکروفون و بلندگوها را روشن کنند. اما برخی از ویژگی‌ها فقط زمانی کار می‌کنند که Studio Display به Mac متصل باشد.

سازگاری استودیو دیسپلی با سیستم‌عامل ویندوز

سازگاری استودیو دیسپلی با سیستم‌عامل ویندوز

Center Stage، قابلیتی که تصویر شما را درحین تماس ویدیویی متمرکز می‌کند، فقط در macOS موجود است. همین امر در مورد پشتیبانی صدای فضایی با Dolby Atmos یا ویژگی “Hey Siri” نیز صدق می‌کند. بنابراین، اساساً برای استفاده از تمام ویژگی‌هایی که نمایشگر استودیو دیسپلی اپل داراست، به یک مک دارای macOS نیازمندید.

بنابراین درحالی‌که می‌توانید از Studio Display با ویندوز استفاده کنید، خرید آن برای این منظور ممکن است ایده خوبی نباشد. این شرکت همچنین خاطرنشان می‌کند که اگرچه نمایشگر دارای یک پنل 5K با رفرش‌ریت 60 هرتز می‌باشد، اما وضوح تصویر آن ممکن است بسته به نوع کامپیوتری که به این مانیتور متصل شده است، متفاوت باشد. اگر رایانه شما از وضوح 5K پشتیبانی نمی‌کند، خروجی ویدیو به 4K یا کمتر محدود خواهد شد.

استودیو دیسپلی جدید در تاریخ 18 مارس با قیمت 1599 دلار به‌فروش می‌رسد.

نظر شما پیرامون سازگاری استودیو دیسپلی با سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی