حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر اپل Studio display با تراشه A13 و حافظه داخلی 64GB با iOS 15.4 ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

با هم دیدیم که هفته گذشته اپل نمایشگر استودیو دیسپلی با سایز 27 اینچی و وضوح 5K را معرفی کرد. شاید برای شما جالب باشد که این نمایشگر مجهز به دوربین و سیستم صوتی فضایی چه مشخصات سخت افزاری دارد؟ خب بد نیست بگویم که نمایشگر اپل Studio display با تراشه A13 و حافظه داخلی 64GB با iOS 15.4 ارایه می شود. به نوعی یک آیفون ۱۱ درون آن است!

نمایشگر اپل Studio display

استودیو دیسپلی اپل در بخش سخت افزاری بیش تر از چیزی است که به نظر می رسد. این سخت افزار جذاب دارای یک چیپست اپل A13 (استفاده شده در آیفون 11) به همراه 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که با سیستم عامل iOS 15.4 مدیریت می شوند. ظاهراً در حال حاضر تنها 2 گیگابایت حافظه داخلی در حال استفاده است، بنابراین فضای زیادی برای ویژگی های جدید وجود دارد.

استودیو دیسپلی چه کاری انجام می دهد که به چیپست گوشی هوشمند نسبتاً قدرتمندی نیاز دارد؟ در حال حاضر قابلیت سنتر-استیج را برای وب کم داخلی پیاده سازی می کند. این ویژگی در ابتدا در iPad عرضه شد. این قابلیت یک یا چند نفر را دنبال می‌کند و مطمئن می‌شود که در حین تماس‌های ویدیویی در وسط کادر هستند، حتی اگر بلند شوند و حرکت کنند.

ظاهراً دوربین از برخی مشکلات رنج می‌برد، اما ممکن است این مشکلات با آپدیت نرم‌افزاری برطرف شوند. تراشه اپل A13 از یک ISP توانمند برخوردار است. وبکم داخلی به کار رفته دارای لنز فوق عریض 122 درجه و سنسور 12 مگاپیکسلی است، بنابراین در حال حاضر بسیار بهتر از یک وب کم لپ تاپ معمولی و حتی مک بوک هاست.

جالب اینجاست که نسل دوم Apple TV 4K از چیپست Apple A12 استفاده می کند، بنابراین استودیو دیسپلی در واقع قدرتمندتر از آن است. این یعنی از نظر تئوری استودیو دیسپلی می‌تواند به عنوان یک Apple TV مستقل کار کند، اما اینکه آیا اپل می‌خواهد این کار را انجام دهد سؤال دیگری است.

نظر شما درباره نمایشگر حرفه ای اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)