حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک استودیو و نمایشگر استودیو اپل پیش از رویداد این شرکت فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

درفاصله‌ی چند ساعت تا رویداد «Peek Performance» اپل، رندرهایی منتسب‌به «مک استودیو» منتشر شده است که به‌عنوان یک دستگاه ادغام‌شده بین مک پرو و ​​مک مینی شناخته می‌شود. همچنین تصاویر «نمایشگر استودیو» این شرکت نیز درکنار مک استودیو منتشر شده است که انتظار می‌رود در رویداد پیش‌رو به‌صورت رسمی معرفی شود.

مک استودیو اپل

رندر مک استودیو که توسط یک یوتیوبر با نام Luke Miani به‌اشتراک گذاشته شده است، طراحی شبیه به مک مینی را نشان می‌دهد که تقریباً چهار اینچ ارتفاع دارد.

مک استودیو اپل

مک استودیو اپل

طبق رندرها، مک استودیو دارای یک چراغ LED در جلو و طراحی مشبک در پایین برای دفع حرارت و انتقال گرما خواهد بود. رندرها شامل جزئیاتی در مورد انواع پورت‌ها در مک استودیو نیست، اگرچه Miani ادعا می‌کند که این دستگاه دارای “آرایه وسیعی از IO” با پورت‌های USB-C بیشتری نسبت به M1 ‌Mac mini فعلی است که فقط شامل دو پورت می‌باشد.

سایر مشخصات، ازجمله تراشه‌هایی که درون مک استودیو استفاده شده نیز در اطلاعات فاش‌شده جدید گنجانده نشده است، اما Miani می‌گوید اپل به‌طور واضح مک استودیو را در جریان رویداد پیش‌روی خود معرفی خواهد کرد.

هفته گذشته، 9to5Mac از وجود «مک استودیو» خبر داد و آن را ترکیبی بین مک پرو و مک مینی توصیف کرد. این وب‌سایت بر این باور است که «مک استودیو» کوچک‌تر از مک پرو خواهد بود که قبلاً این مورد توسط مارک گورمن از بلومبرگ نیز به‌صورت جداگانه گزارش شده بود. طبق شایعات، دو نسخه مختلف از مک استودیو درحال‌توسعه است، یکی با تراشه M1 Pro و دیگری با پردازنده‌ای حتی قدرتمندتر که هنوز معرفی نشده است.

نمایشگر استودیو

طبق تصاویر منتشرشده جدید باز هم از یوتیوبر Luke Miani، نمایشگر مورد انتظار اپل در سطح کاربران عادی که ظاهراً “Studio Display” نامیده می‌شود، فردا در جریان رویداد “Peek Performance” رونمایی خواهد شد.

در تصاویری که رندرهای مک استودیو آینده را به‌نمایش گذاشته می‌گذارد، اندازه نمایشگر این دستگاه 27 اینچی با حاشیه‌های کمی بزرگ‌تر از Pro Display XDR و بدون الگوی مشبک عقب خواهد بود. رندرها طراحی مشابه آیمک 24 اینچی اپل را نشان می‌دهند، اما با قاب جلویی مشکی و بدون هیچ‌گونه پورت خارجی قابل‌مشاهده، اگرچه یک پورت برای اتصال به رایانه لازم است.

نمایشگر استودیو

نمایشگر استودیو

دیروز، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل گفت که انتظار دارد اپل امسال یک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه در اندازه 27 اینچی بدون پنل mini-LED را عرضه کند و اگر شایعه امروز صحت داشته باشد، به‌زودی معرفی خواهد شد. با توجه به مشخصات شایعه‌شده این دستگاه، قیمتی آن در حدود 1000 دلار می‌باشد.

رویداد اپل در ساعت 10 صبح به‌وقت اقیانوس آرام در روز سه‌شنبه 17 اسفندماه آغاز می‌شود. این رویداد علاوه‌بر پخش در یوتیوب، ازطریق وب‌سایت رسمی اپل و برنامه Apple TV نیز قابل‌مشاهده است. احتمالاً اپل حداقل یک مک جدید را در جریان این رویداد معرفی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که یک مک مینی جدید رده‌بالا و مک‌بوک پرو 13 اینچی به‌روزشده محتمل‌ترین آن‌ها هستند، اما این شرکت همچنین درحال کار بر روی یک مک بوک ایر بازطراحی‌شده نیز است.

دیدگاه شما پیرامون دو دستگاه مک استودیو و نمایشگر استودیو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی