حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری رویداد آینده اپل مشخص شد: 17 اسفند 1400

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اپل امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که اولین رویداد سال 2022 خود را در روز سه‌شنبه، 8 مارس (17 اسفند) ساعت 10 صبح به‌وقت اقیانوس آرام در سالن استیو جابز محوطه اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا، برگزار می‌کند. از دستگاه‌های موردانتظار برای معرفی در این رویداد می‌توان به نسل سوم آیفون SE با پشتیبانی از شبکه 5G، آیپد ایر نسل 5، مک بوک پرو پایه با تراشه جدید M2 و مک مینی M1 اشاره کرد.

رویداد اسفند اپل

همانند سال 2021، اولین رویداد اپل در 2022 همچنان یک کنفرانس مجازی خواهد بود و هیچ عضوی از رسانه‌ها برای حضور به‌دلیل بحران همه گیری کرونا دعوت نشده‌اند.

ما پیش‌تر شایعات زیادی در مورد آنچه می‌توانیم در رویداد آینده ببینیم را بررسی کرده‌ایم. انتظار می‌رود اپل نسل بعدی آیفون SE، یک آیپد ایر اصلاح‌شده و حداقل یک مک با تراشه اختصاصی خود را معرفی کند که می‌تواند مک مینی، مک بوک پرو 13 اینچی یا هر دو باشد.

آیفون SE 5G اپل

آیفون SE 5G اپل

نسل سوم آیفون SE ظاهری شبیه به مدل نسل دوم فعلی داشته و انتظار هیچ تغییری در طراحی آن نمی‌رود. این گوشی همچنان دارای حاشیه‌های زیاد و دکمه هوم Touch ID خواهد بود، اما از تراشه به‌روزشده سری A (احتمالاً A15) و اتصال سریع‌تر 5G بهره می‌برد. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، ادعا می‌کند که این گوشی، مقرون‌به‌صرفه‌ترین آیفون 5G اپل خواهد بود.

اپل قصد ندارد هیچ تغییری در طراحی نسل بعدی آیپد ایر ایجاد کند، اما تراشه سریع‌تر و اتصال 5G را دریافت خواهد کرد. این تبلت همچنین از یک دوربین FaceTime جدید به‌روزرسانی‌شده که از Center Stage پشتیبانی می‌کند، بهره می‌برد.

در مورد مک‌ها، شایعه شده است که اپل قصد دارد یک نسخه بالاتر از مک مینی را با طراحی بازنگری‌شده و تراشه‌های M1 Pro و M1 Max عرضه کند. مک مینی جدید جایگزین مک مینی فعلی اینتل خواهد شد و می‌تواند مدت کوتاهی پس از معرفی، عرضه شود.

دستگاه نهایی که برای رویداد آینده شایعه شده، نسخه به‌روزشده مک بوک پرو 13 اینچی است که گفته می‌شود به تراشه M2، جانشین تراشه M1، مجهز خواهد شد. مک بوک پرو ازلحاظ طراحی مشابه مدل 13 اینچی فعلی بوده و به‌عنوان نسخه پایین‌تر مک بوک پرو 14 و 16 اینچی که دارای تراشه‌های M1 Pro و M1 Max هستند، شناخته می‌شود.

تراشه M2 از همان پردازشگر 8 هسته‌ای مانند M1 بهره می‌برد، اما انتظار می‌رود سرعت و کارایی GPU آن بهبود یابد. شایعات حاکی از آن است که تراشه M2 در گزینه‌های 9 و 10 هسته گرافیکی در مقایسه با گزینه‌های 7 و 8 هسته‌ای GPU موجود در تراشه اصلی M1، در دسترس خواهد بود.

اپل درنظر دارد این رویداد را در ساعت 10 صبح به‌وقت اقیانوس آرام به‌صورت زنده در وب‌سایت خود و همچنین در برنامه Apple TV پخش کند. همچنین انتظار می‌رود این رویداد ازطریق کانال رسمی اپل در یوتیوب نیز برای پخش آماده باشد.

نظر شما پیرامون کنفرانس ماه اسفند اپل و معرفی دستگاه‌های احتمالی در این رویداد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی