حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور ۲۷ اینچی Mini-LED اپل ممکن است با تاخیر بسیار ناامید کننده‌ای مواجه شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات، مانیتور

اگرچه محصولات اپل در نوع خود همواره بی رقیب محسوب می‌شوند، اما اگر تجربه کار با یک مانیتور اپل را داشته باشید، متوجه خواهید شد که این شرکت چه استراتژ‌ی‌های مهمی دارد. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، مانیتور ۲۷ اینچی Mini-LED اپل ممکن است با تاخیر بسیار ناامید کننده‌ای مواجه شود. با ترنجی همراه باشید.

احتمال تاخیر در عرضه مانیتور ۲۷ اینچی Mini-LED اپل

مانیتور ۲۷ اینچی اپل که گفته می‌شود قرار است از فناوری Mini-LED استفاده کند، تقریبا به محض اینکه شایعات قبلی درباره احتمال معرفی و عرضه زودهنگام آن طرح شده بود، گویا به این زودی عرضه نمی‌شود. MacRumors توییتی از راس یانگ، افشاگر معروف و مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگرهای اپل مشاهده کرده است که نشان می‌دهد معرفی و عرضه مانیتور ۲۷ اینچی اپل به طور قابل توجهی توسط این شرکت به تاخیر افتاده است.

اینطور که پیداست بخاطر مشکلاتی خاص، معرفی و عرضه این مانیتور ۲۷ اینچی MiniLED به تعویق افتاده است. گویا ماجرا از این قرار است که بخاطر قرنطینه‌های شدید در شانگهای، امکان تولید قطعات مهمی از این مانیتور دیگر وجود ندارد و تولید آن نیز در حال انتقال به مکان دیگری است و به همین دلیل به تعویق افتاده است. اکنون به نظر می‌رسد این مانیتور در ماه اکتبر عرضه شود.

مانیتور ۲۷ اینچی Mini-LED اپل

همانطور که می‌بینید، شایعه جدید این است که این نمایشگر به جای اینکه همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود تا در ماه ژوئن معرفی شود (احتمالا منظور کنفرانس WWDC است که در اوایل ماه بعد برگزار می‌شود)، ممکن است تا اکتبر ۲۰۲۲ نیز به نمایش در نیاید. راس یانگ توضیح می‌دهد که این تاخیر به دلیل قرنطینه‌های شانگهای چین است، زیرا قرار بود تولید این محصول در آن جا و توسط شرکت Quanta انجام شود.

اما اپل مجبور شده است تولید آن را به مکان دیگری تغییر دهد. بدیهی است که این یک تغییر بی اهمیت نیست و بنابراین اگر واقعا چنین باشد، گویا باید انتظار داشته باشیم که چند ماه دیگر نیز به زمان انتظار کاربران برای عرضه این صفحه نمایش ۲۷ اینچی اضافه شود. در هر صورت، بدون شک Studio Display Pro یک محصول گران قیمت است.

در تئوری، این محصول می‌تواند یک Apple Studio Display Pro باشد، یا حتی یک نسخه بالاتر از Studio Display جدید که تفاوت اصلی آن در واقع اضافه شدن فناوری Mini-LED به نمایشگر آن می‌باشد. منابع آگاه (از جمله راس یانگ) در ابتدا معتقد بودند که یک iMac Pro ۲۷ اینچی به زودی معرفی خواهد شد، اما ظاهرا در مورد این موضوع کمی سردرگمی وجود دارد و اشاره‌های قبلی به این iMac، در واقع بر اساس افشای اطلاعات مربوط به این مانیتور مینی ال‌ای‌دی ۲۷ اینچی بوده است.

مانیتور ۲۷ اینچی Mini-LED اپل

به گفته TechRadar، اگرچه هنوز برخی از افراد در توییتر این سوال را مطرح می‌کنند که آیا این ممکن است این محصول یک کامپیوتر همه کاره از اپل باشد و نه فقط یک نمایشگر، اما بازهم نمی‌توان چندان مطمئن بود. اگر این محصول یک Studio Display Pro باشد، مطمئنا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت بالایی داشته باشد. در توییتی، یکی از نظر دهندگان از یانگ در مورد قیمت این محصول از یانگ سوال پرسیده بود، اما این افشاگر تنها پاسخ داد که این محصول “گران قیمت است”.

با این حال، این موضوع اصلا تعجب‌آور نیست، زیرا صفحه نمایش استودیو اپل در حال حاضر خود یک محصول گران قیمت است و از ۱۵۹۹ دلار (۱۴۹۹ پوند / ۲۴۹۹ دلار استرالیا) شروع می‌شود. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که یک اپل پریمیوم جدی به هر نسخه پرو با Mini-LED اضافه شود، که احتمالاً قیمت آن را کم و بیش دوبرابر کرده و به حدود سه دلار می‌رساند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان