حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف تیم های روسی از FIFA 22 و NHL 22 در دستور کار EA Game قرار گرفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی، سیاست

حمله روسیه به اوکراین بهانه خوبی شد تا کشورهای غربی هر آنچه که در توان دارند،در قالب تحریم بر علیه روسیه اعمال کنند. از تحریم‌های اقتصادی و مالی گرفته تا تحریم‌های نظامی و سیاسی و حتی فرهنگی. در آخرین مورد گویا باید شاهد حذف حذف تیم های روسی از FIFA 22 و NHL 22 باشیم که به تازگی در دستور کار EA Game قرار گرفته است. با ترنجی همراه باشید.

حذف تیم های روسی از FIFA 22 و NHL 22؛ نقطه پایانی تحریم‌های ضد روسی کجا خواهد بود؟!

کمپانی EA اعلام کرده است که فرآیندهایی را برای حذف تیم‌های روسی از عناوین FIFA 22 و NHL 22 خود آغاز کرده است. این شرکت بیانیه‌هایی را در حساب‌های رسمی توییتر EA Sports (یعنی FIFA و NHL)، درباره تصمیم خود منتشر کرده است که بازتابی از تحریم‌های ورزشی اعمال‌ شده توسط شرکای EA، فیفا، یوفا و فدراسیون بین‌المللی هاکی روی یخ است.

در بیانیه اکانت فیفا در توییتر، EA Sports می‌گوید که در همبستگی با مردم اوکراین خواهد ایستاد و مانند بسیاری از صداها در سراسر جهان فوتبال، خواستار صلح و پایان دادن تهاجم روسیه به اوکراین است. شرکت EA همچنین گفته است که مطابق با برنامه شرکای خود در فیفا و یوفا، تیم ملی روسیه و تمام باشگاه‌های این کشور را از محصولات EA Sports مانند فیفا، فیفا موبایل، فیفا ۲۲ و فیفا آنلاین حذف خواهد کرد. حذف خواهد کرد و همچنین افزود که به طور فعال در حال ارزیابی این موضوع و تغییرات مربوط به سایر زمینه‌های بازی‌های خود است.

اوکراین از اپل می‌خواهد فروش محصولات و دسترسی به اپ استور در روسیه را متوقف کند

در بیانیه‌ای که یک دقیقه بعد در حساب EA Sports NHL منتشر شد، EA گفته است که به دنبال تعلیق کلیه تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه و بلاروس از مسابقات IIHF، طی هفته‌های آینده این تیم‌ها را از NHL 22 حذف خواهد کرد. شرکت EA بیانیه خود را با ابراز حمایت از مردم اوکراین پایان می‌دهد و به صداهایی که در سراسر جهان خواهان صلح هستند، می‌پیوندد.

این اعلامیه از سوی EA، چند ساعت پس از آن منتشر شد که معاون نخست‌وزیر و وزیر تحولات دیجیتال، میخایلو فدوروف (Mykhailo Fedorov)، نامه‌ای سرگشاده در توییتر منتشر کرد که در آن صنعت بازی‌ سازی را مورد خطاب قرار داد و از شرکت‌های بزرگ جهان خواست تا اقدامات بیشتری در حمایت از اوکراین انجام دهند.

در این نامه، فدوروف از پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و همه شرکت‌های سازنده بازی و پلتفرم‌های ورزش‌های الکترونیکی خواسته است تا به طور موقت پشتیبانی از بازارهای روسیه را در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین مسدود کنند و هر کاری را برای محافظت از اوکراین، اروپا و در نهایت از کل سیستم دموکراتیک انجام دهند تا جهان را از تهاجم خونین (!) مهاجمین نجات دهند.

تنش میان روسیه و اوکراین در روز های اخیر قیمت بیت کوین را بالا برده است

به گزارش TechRadar، شرکت EA گفته است که کاربران و جوامع خود را در مورد هر اقدامی که انجام دهد، آگاه خواهد کرد و از کاربران برای صبرشان تشکر می‌کند. نظر شما در مورد حذف تیم های روسی از FIFA 22 و NHL 22 چیست؟ آیا این حرکت، بیش از پیش شعار سیاسی نکردن ورزش را زیر سوال نمی‌برد؟ به نظر شما این تصمیمات می‌تواند روسیه را از ادامه حمله به اوکراین باز دارد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان