حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اصابت یک موشک به نزدیکی دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ در اوکراین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

امروز گزارش شده که یک موشک روسی درست در کنار یک ساختمان بزرگ غیرنظامی که دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ در کیف در آن قرار دارد، اصابت کرده است. گفته می شود که این ساختمان یکی از بزرگترین دفاتر تحقیق و توسعه این شرکت در اروپا و مقر منطقه ای شرکت است. همانطور که در تصویر می‌بینید خساراتی به ساختمان وارد شده و برخی از مردم نیز زخمی شده اند.

دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ اوکرایت

مجموعه ای از تصاویر نشان می دهد که گرد و غبار و دود زیادی در هوای اطراف ساختمان دفتر R&D سامسونگ در کیف اوکراین جمع شده است. میزان خسارت وارده به ساختمان تا کنون مشخص نیست. ما منتظر پاسخ سامسونگ هستیم.

ساختمان تحقیق و توسعه سامسونگ در اوکراین - آسیب به بخش جنوب غربی تصویر

ساختمان دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ در اوکراین – آسیب به بخش جنوب غربی تصویر

جستجوی سریع در Google Maps نشان می دهد این همان دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ است که در ساختمانی قرار دارد که به نظر می رسد مورد اصابت موشک قرار گرفته است. به نظر می رسد یک دفتر DTEK (یکی از بزرگترین شرکت ها در بخش انرژی) و کنسولگری آلمان (طبقه 22) در همان ساختمان وجود دارد.

سامسونگ در میان بسیاری از شرکت‌های جهانی بود که پس از تهاجم، فعالیت‌های خود را در روسیه محدود کرد. این شرکت در ماه مارس سال جاری اعلام کرد که فروش گوشی، چیپست و سایر محصولات را در روسیه متوقف خواهد کرد.

این یک تصمیم بزرگ برای سامسونگ بود زیرا بیش از 30 درصد از بازار گوشی های هوشمند روسیه را در اختیار دارد. این شرکت همچنین به طور موقت فعالیت کارخانه تلویزیون خود را در کالوگا در نزدیکی مسکو به حالت تعلیق درآورد.

با این حال، ماه گذشته توسط یک روزنامه روسی گزارش شد که سامسونگ ممکن است تا ماه اکتبر فروش گوشی های هوشمند در این کشور را از سر بگیرد. ظاهرا سامسونگ از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده است. مشخص نیست که آیا این شرکت کره ای همچنان برنامه هایی برای ادامه فروش گوشی های هوشمند در فدراسیون روسیه دارد یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)