حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HTC Wildfire E Ultra در جدیدترین اطلاعات فاش شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، رندر، شایعات

اگر دنیای موبایل را در چند سال اخیر دنبال کرده باشید، خیلی نامی از HTC پیدا نمی‌کنید. چرا که این کمپانی هر سال فعالیت کم‌تری دارد. اما کمپانی تایوانی HTC ظاهراً می‌خواهد از گوشی اقتصادی جدیدی رونمایی کند. گوشی HTC Wildfire E Ultra، جدیدترین گوشی لو رفته تایوانی‌ها است.

گوشی HTC Wildfire E Ultra در جدیدترین اطلاعات فاش شده لو رفت

کمپانی HTC معمولاً گوشی‌های ارزان‌تر و اقتصادی‌تر خود را تحت سری Wildfire روانه بازار می‌کند. از آخرین گوشی‌های این سری، می‌توان به HTC Wildfire E3 اشاره کرد.

 

اچ تی سی WildFire E3 با مدیاتک Helio P22 رسما معرفی شد

 

به گزارش Gizmochina، درست است که HTC از بسیاری از بازارهایی که فعالیت داشته است، خروج پیدا کرده است. اما به تدریج این کمپانی گوشی‌های اقتصادی سری Wildfire را روانه بازارهایی مانند تایوان، اروپا، هند، آفریقای جنوبی و… کرده است. این کمپانی، HTC Wildfire E3 و HTC Wildfire E Lite را نیز چند ماه پیش رونمایی کرد. حال، اطلاعات جدیدی از نسل جدید گوشی‌های Wildfire منتشر شده است. گفته می‌شود که نام جدیدترین گوشی این سری، Wilfred E Ultra است!

امروز، HTC Wildfire E Ultra در پایگاه کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. طبق معمول، در این فهرست اطلاعات کلیدی یک گوشی به همراه نمای جلویی آن فاش شده است. اما HTC Wildfire E Ultra دقیقاً از چه مشخصاتی بهره مند است؟ خب، ظاهراً این گوشی اقتصادی دارای طراحی قدیمی است. حاشیه‌های اطراف ضخیم هستند. نسبت تصویر نیز ١٨:٩ می‌باشد. لبه سمت راست این گوشی، کلیدهای پاور و تنظیم صدا دیده می‌شوند. بر اساس اطلاعات ذکر شده، این گوشی وضوح ٩۶٠×۴٨٠ دارد. تراکم پیکسلی نمایشگر آن نیز به ٢۴٠ پیکسل بر اینچ می‌رسد. این دستگاه، مجهز به تراشه Unisoc SC9863A خواهد بود. اچ تی سی برای این گوشی ٢ گیگابایت حافظه رم را در نظر گرفته است. خوشبختانه قرار است شاهد استفاده از اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی باشیم.

گوشی HTC Wildfire E Ultra

شکل و شمایل قاب پشتی HTC Wildfire E Ultra در هاله‌ای از ابهام است. همچنین اطلاعت مربوط به ظرفیت باتری و دوربین‌های این گوشی فاش نشده‌اند. از آن جایی که این گوشی در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفته است، به نظر نمی‌رسد که خیلی از زمان معرفی آن دور باشیم! همچنین ممکن است این دستگاه برای اولین بار در اروپا معرفی شود. چرا که تأییدیه EEC اوراسیا به آن اعطا شده است. دو گوشی دیگر از HTC با نام‌های E Star و Wildfire E Lite نیز در این تأییدیه مشاهده شده بودند.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید که HTC بتواند سهم فروش خود را افزایش بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

از تو غار درومده انگار … موبایل های این htc و سونی کلا ول معطلن

Faez

سونی اینطور نیست یکی از قویترین گوشیا با بهترین نمایشگرو زده

mismim

دو گیگ؟! سختش نباشه یه وقت؟!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️