حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نسخه خاص پی 50 پرو با رنگ آبی را برای بازار چین معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی از زمانی که تحریم‌ها علیه این شرکت توسط ایالات‌متحده اعمال شد، در تجارت گوشی‌های هوشمند با مشکل مواجه بوده است. علی‌رغم این موانع اما، این شرکت اخیرا اعلام کرده که قصد خروج از بازار موبایل را ندارد. در ادامه، هواوی به‌تازگی نسخه‌ای خاص با رنگ آبی از گوشی پرچمدار خود، پی 50 پرو، را با نام Weilan Haohai Edition معرفی کرده است که به‌زودی و با قیمت 1256 دلار در چین به‌فروش خواهد رسید.

هواوی پی 50 پرو آبی

گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت، Huawei P50 Pro، برای اولین بار در جولای سال گذشته در بازار چین رونمایی شد. درحال‌حاضر، هواوی نسخه جدیدی از این دستگاه را با نام P50 Pro Weilan Haohai Edition معرفی کرده است که به‌زودی در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

Huawei P50 Pro Weilan Haohai Edition به‌همراه بدنه‌ای آبی رنگ با جلوه‌ای موج مانند آب در پنل پشتی عرضه می‌شود. این دستگاه دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بوده و قیمتی معادل 7988 یوان دارد که حدود 1265 دلار است.

هواوی پی 50 پرو آبی

هواوی پی 50 پرو آبی

در مورد مشخصات، این گوشی هوشمند دارای همان جزئيات مدل استاندارد شامل نمایشگر 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 1228 در 2700 و رفرش‌ریت 120 هرتز می‌باشد که یک سوراخ نمایشگر تکی برای تعبیه دوربین سلفی در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش آن تعبیه شده است.

در بخش دوربین، یک لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از OIS، همراه با یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابری وجود دارد. در قسمت جلویی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی گنجانده شده است.

این دستگاه همچنین قدرت خود را از یک تراشه HiSilicon Kirin 9000 متعلق‌به خود هواوی با پشتیبانی از اتصال 4G تأمین می‌کند. این گوشی دارای سیستم‌عامل HarmonyOS 2 بوده و از باتری 4360 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 66 واتی و بی‌سیم 50 واتی بهره می‌برد.

دیدگاه شما پیرامون هواوی پی 50 پرو Weilan Haohai Edition و رنگ آبی پنل پشتی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی