حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر هوآوی: خروج هوآوی از بازار جهانی هیچوقت اتفاق نمی‌افتد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

خروج هوآوی از بازار جهانی اتفاق نمی‌افتد. این اظهارات یکی از مدیران فعلی هواوی، به نام آقای Guo Ping در جریان رویداد MWC 2022 این شرکت بود. این مدیر هوآوی متعهد شد که سازنده بزرگ فناوری چینی هر اقدام ممکن را برای اطمینان از رضایت مصرف‌ کنندگان جهانی هوآوی در همه جهات انجام دهد.

 

آقای پینگ گفت که هواوی از بازار جهانی کنار نمی‌رود، مصرف‌ کننده‌ای که هواوی را انتخاب کند بالاترین پشتیبانی هواوی را خواهد داشت. این شرکت استراتژی خود را در سطح جهانی برای ارتقای استاندارد ها، استعداد ها و زنجیره تامین معرفی خواهد کرد.

اهداف جدید هوآوی

هوآوی قول داده است که این شرکت برای تغییر شکل نیازمندی‌ های اساسی، بر روی معماری و نرم‌افزار هایی که از صنعت آنها پشتیبانی می‌کنند، سرمایه‌گذاری بیشتری خواهد کرد. این اقدام رقابت و بقای آنها را در میان مدت تا بلندمدت افزایش می‌دهد. همچنین توسعه پایدار دراز مدت را در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات تضمین می کند.

این مدیر هوآوی افزود که جهان با دو موضوع جدید از جمله توسعه دیجیتالی و نادیده گیری تاثیرات کربن مواجه است. اینها پیامد های گسترده ای را برای آینده فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و صنایع مربوطه دارند.

بنابراین هواوی راه جهانی شدن را برای بهبود سرمایه‌ گذاری استراتژیک در فناوری‌ های جدید که از هسته اصلی این شرکت پشتیبانی می‌کنند، ادامه خواهد داد و به تلاش روز افزون خود می‌افزاید.

وی در ادامه تاکید می کند که این شرکت در حال همکاری نزدیک با شرکای صنعتی و شرکت های جدید برای افزایش روابط استراتژیک است. فناوری‌ های آینده مانند نسل MIMO، هوش مصنوعی از راه دور، و… تحقیقاتی هستند که هوآوی برای قرار گرفتن در معرض فناوری‌ های جدید انجام می‌دهد.

مدیر هوآوی: خروج هوآوی از بازار جهانی هیچوقت اتفاق نمی‌افتد

به نقل از منبع، فرصت‌ های جدید در بخش هوش مصنوعی، تأثیر گسترده‌ای در صنعت خواهد داشت که با ایجاد یک اکوسیستم کاملاً جدید برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای قدرت محاسباتی که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است، سود بزرگی به همراه خود خواهد آورد.

تحریم هواوی

در سال 2019، هوآوی به لیست نهاد های تحت تحریم ایالات متحده اضافه شد که این شرکت را از خرید فناوری های جدید که برای ساخت محصولات خود در تمام بخش های آن ضروری هستند، منع می کند.

در دو سال گذشته، هواوی با چندین دوره از تحریم‌ ها مواجه شده است که این شرکت را حتی از تولید چیپست منع کرده است. با این حال، هنوز در حال بررسی راه ها و ایجاد یک زنجیره تامین جدید است.

 

اگرچه راه زیادی در پیش است اما هوآوی در حال کار بر روی مسیر های جدید پیشرفت است. به نظر می‌رسد که خروج هوآوی از بازار جهانی توسط کشف و سرمایه گذاری در این بخش های جدید اتفاق نخواهد افتاد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری