حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس ۵ با ۲ دوربین زیرنمایشگر عرضه خواهد شد؟

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | شیائومی

مدت زیادی است که شیائومی سری Mix خود را به روز نکرده است. سال ۲۰۲۱ بود که Mix 4 عرضه شد و پس از آن با وجود شایعات متعدد اما Mix 5 به بازار نیامد. هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم شیائومی میکس ۵ در دست توسعه است. به تازگی نیز در گزارش ادعا شده که شیائومی میکس ۵ با ۲ دوربین زیرنمایشگر عرضه خواهد شد.

شیائومی میکس ۵

به توجه به گزارش جدیدی از چین، به نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده‌سازی دستگاه جدیدی برای سری Mix است. گفته می‌شود که این دستگاه جدید، که در حال حاضر نامش فاش نشده، دارای “چهار حاشیه نمایشگر بسیار باریک” است.

لوگو جدید شیائومی

لوگو جدید شیائومی

این توصیف می‌تواند نشان‌دهنده حاشیه‌های کاملاً متقارن و بسیار باریک باشد. محصولات قبلی در سری میکس با دوربین زیر نمایشگر عرضه شده بودند تا تجربه بصری شما کاملا بدون مزاحمت باشد. حالا با تقارن کامل حاشیه‌ها و کاهش آن‌ها تا حد ممکن می‌تواند تجربه بصری بی‌بدیلی را رقم بزند.

درباره دوربین زیر نمایشگر صحبت شد و باید گفت که ادعا شده Mix 5 با ۲ دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. طبیعتا این دوربین‌ها مربوط به مجموعه دوربین سلفی خواهند شد. متاسفانه درباره مشخصات این دوربین‌ها اطلاعاتی در دست نیست.

دوربین پشتی Xiaomi Mix 5 احتمالا با یک نمونه تله‌فوتو ۴ برابر اپتیکال همراه خواهد بود. البته این مقدار با توجه به نمونه‌های موجود در بازار شاید خیلی موضوع جذابی نباشد.

در نهایت و طبیعتا برای یک پرچمدار دنیای اندروید انتظار داریم که تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 3 در آن استفاده شود. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید میکس ۵ می‌تواند محصول جذابی باشد؟ یا شیائومی روی آن تمرکز خواهد کرد و فروش زیادی را برای آن برنامه‌ریزی می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

یاد شیایومی می مکس نه می میکس. mi Max 3 یک گوشی بزرگ حیفش. الان اگر حاشیه های اون برمیداشتن در اندازه ۷.۲ اینچ میشود چه باحال بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)