حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس ۵ در دست توسعه است؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری Mix شیائومی شامل محصولات خاصی و نوآورانه این برند می‌شود. البته که آن‌چنان در بازار و برای خرید موجود نمی‌شوند اما از یک طرح کانسپت صرف هم فاصله دارند و تولید تجاری را تجربه می‌کنند. به تازگی درباره نسل جدید آن یعنی Xiaomi Mix 5 اطلاعاتی رصد شده است. بر این اساس می‌توانیم تا حدودی بگوییم شیائومی میکس ۵ در دست توسعه است، البته چیزی قطعی نیست.

شیائومی میکس ۵

اوایل سال ۲۰۲۱ بود که شیائومی شیائومی میکس 4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 پلاس را معرفی کرد. با این حال، این شرکت در سال‌های 2022 و 2023 جانشینی برای آن عرضه نکرد.

طبق اطلاعاتی که به تازگی رصد شده، امسال شیائومی میکس 5 عرضه نخواهد شد، اما احتمال عرضه دستگاه در آینده دورتر وجود دارد.

این گزارش عنوان می‌کند که Xiaomi Mix 5 با شماره مدل 2503AVP01C در پایگاه داده GSMA IMEI رصد شده است. چهار عدد ابتدایی نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است در ماه مارس 2025 عرضه شود. بنابراین، احتمال عرضه آن با Xiaomi 15 Ultra تقریباً در همان بازه زمانی در سال آینده وجود دارد.

شماره مدل مذکور متعلق به مدل بازار چین شیائومی میکس 5 است. این نشان می‌دهد ممکن است هیچ مدل گلوبال یا هندی از این دستگاه وجود نداشته باشد.

همچنین گفته می‌شود که شیائومی در حال کار بر روی Xiaomi Mix Flip برای بازار چین است. این اولین گوشی تاشو کوچک این شرکت خواهد بود. تاکنون گزارش‌ها نشان داده‌اند که این گوشی دارای شماره مدل 2311BPN23C بوده و گفته می‌شود که دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 است.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل جدید سری میکس شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)