حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر 150 وات شیائومی به مرحله آزمایش های قبل از تولید انبوه رسید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

گزارش های اخیر نشان می دهد که شیائومی در حال آزمایش فناوری شارژر 150 وات خود است و پس از توسعه کامل این فناوری بسیار سریع، شیائومی وارد مرحله‌ی تولید انبوه شارژر خواهد شد. در دو سال گذشته، به دلیل رسیدن به مرز توان فناوری باتری گوشی‌ های هوشمند، دستیابی به پیشرفت‌ های بزرگ‌ تر دشوار‌تر شده است. به راحتی می توان دید که اکثر تولید کنندگان پس از شارژ سریع 120 واتی، به نظر می رسد که کم توان شده‌اند. تولید کنندگان با تولید کردن شارژ هایی با ظرفیت بالا، زمان شارژ را کوتاه می‌کنند و در واقع این تکنولوژی ها به منظور ارائه یک تجربه بهتر از عمر باتری ارائه می‌شود. به طور مثال یک شارژ 100 واتی می تواند یک باتری با اندازه متوسط ​​را در 20 دقیقه یا کمتر پر کند و به این ترتيب در طول روز تجربه بهتری را ارائه دهد.

 

احتمال استفاده از شارژر 150 وات شیائومی در MIX 5

با توجه به برنامه‌ ریزی فعلی محصولات شیائومی، معمولا سری پرچمدار MIX شیائومی بر روی مرز دستاورد های مختلف شیائومی تمرکز خواهد کرد. پس گمان می‌شود که اولین محصول مجهز به شارژر 150 واتی، احتمالاً پرچمدار رده بالای سری MIX 5 شیائومی باشد. این سری پرچمدار در نیمه دوم سال میلادی جاری رسمی خواهد شد و این گوشی هوشمند ممکن است قوی‌ ترین دستگاه در بخش شارژ سریع در چین باشد. با فناوری شارژ سریع 150 واتی، یک گوشی هوشمند، بسته به حجم باتری باید در 15 دقیقه یا کمتر کاملاً شارژ شود. گفتنی است که اکنون اوپو نیز در حال توسعه شارژر 150 واتی خود به سر می‌برد که طبق شایعات فاصله زیادی تا رونمایی از ان نمانده است.

علاوه بر شارژ سریع سطح بالا، ممکن است شیائومی با برند دیگری در دوربین این گوشی هوشمند همکاری کند که بر اساس آخرین شایعات، این برند با لایکا در دوربین MIX 5 همکاری خواهد کرد.

در مورد پارامتر های سخت افزاری اما، شایعاتی مبنی بر استفاده این دستگاه از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی وجود دارد که از لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، یک لنز 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال متغیر و یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض نیز در پکیج دوربین این دستگاه قرار خواهد داشت.

شارژر 150 وات شیائومی به مرحله آزمایش های قبل از تولید انبوه رسید

بر اساس آخرین شایعات MIX 5 برای استفاده از دوربینی با زوم 200 برابری آماده می‌شود

طبق آخرین گمانه زنی ها، دوربین شیائومی MIX 5 بسیار قدرتمند خواهد بود. این گزارش ادعا می کند که این گوشی هوشمند پرچمدار، از مجموعه لنز جمع شونده استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، این دوربین جمع شونده قادر خواهد بود تا زوم 200 برابری را ارائه دهد. با این وجود، توجه به این نکته مهم است که با چنین زومی، کاربران باید برای ثبت بهترین نتايج از سه پایه و تثبیت کننده برای عکس گرفتن استفاده کنند.

علاوه بر این، این دستگاه احتمالاً دارای یک طراحی درجه یک خواهد بود. صفحه نمایش کاملاً بدون حاشیه است و با فناوری دوربین زیر صفحه نمایش همراه خواهد شد. با این وجود، توجه به این نکته مهم است که فناوری های دوربین زیر صفحه هنوز نیاز به توسعه دارند و اگر شیائومی مجددا از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده کند، نباید انتظار بهترین سلفی ها را داشته باشیم. البته فعلاً بهتر است این شایعات را آغشته به چاشنی بزرگنمایی تصور کنیم و تا نیمه دوم سال 2022 برای مشخصات دقیق تر صبر کنیم.

 

منتظر معرفی شیائومی میکس 5 هستید؟ به نظر شما مشخصات شایعه شده این دستگاه به واقعیت می‌پیوندد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، تا حالا چندبار تو ترنجی گفتم، واقعا این سرعت شارژهای فست تا کجا میخوان برن جلو،خب الان ما شارژر داریم که مثلا یه باطری 4000تا4500 رو زیر یکربع شارژ میکنه خب حالا قرار 200 وات هم بیاد، حتما روزی هم میشه که 100 درصد تو 100 ثاینه پر میشه یعنی هرثانیه 1 درصد یعنی 1 دقیقه و 45ثانیه،واقعا خیلیه، گفتنش راحته، یه زمانی بود واسه شارژ باطری باید حدودا 1نیم ساعت تا 2 ساعت میموندیم حتی ااانم هستش تو گوشیهای پایین رده که اصلا فست شارژ نیستن، 😅😅 خندم میگیره فرض کنید بعد 2تا 3 ساعت بازی باطری صفر میشه بعدش گلاب بروتون دستشوییم داری خب میزنی به شارژ تا بری دستشویی بیایی گوشی بازم شارژ شده حتی زودتر از دستشویی رفتنمون گوشی شارژ میشه، بعدش یواش یواش میشه 1ثانیه بزن به برق فوری بردار گوشی شارژ شد، یعنی ممکنه اینطوری هم بشه!!! یجورایی وحشتناکه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری