حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده شیائومی میکس ۵ به همراه مشخصات کلیدی این گوشی فاش شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

پس از گذشت یک سال، بار دیگر شایعاتی درباره Xiaomi MIX 5 منتشر شده است. در ابتدا قرار بود که این تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۲ معرفی شود. اما به دلایلی، که هنوز نامعلوم است، عرضه این گوشی هوشمند لغو شد. هم اکنون اما تصویر زنده شیائومی میکس ۵ به همراه مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است. گفته می‌شود که این دستگاه در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

نسخه ارتقاء یافته شیائومی میکس ۵ در دست توسعه است

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو تصویر زنده شیائومی میکس ۵ را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند طراحی جعبه ای شکلی داشته و دوربین سلفی آن نیز زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. جالب اینجاست که MIX 5 شباهت زیادی به گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic 8 Pro دارد. Digital Chat Station در ادامه ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند آینده شیائومی مشخصات قدرتمندی خواهد داشت.

تصویر زنده Xiaomi MIX 5

صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۳ اینچی با وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برای این گوشی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که پنل این نمایشگر از نوع AMOLED باشد. شایعه شده است که این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد. این تلفن هوشمند آینده شیائومی از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که Xiaomi MIX 5 به باتری پرظرفیت ۴,۸۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود. این تلفن هوشمند احتمالا به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهد بود. این مشخصات، نشان می‌دهد که شیائومی میکس ۵ گوشی قدرتمندی است که ارزش انتظار کشیدن را خواهد داشت!

کانسپت Xiaomi MIX 5 Pro

در گذشته شایعه شده بود که شیائومی میکس ۵ از شارژ سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر اما مشخص نیست که این ویژگی در نسخه ارتقا یافته MIX 5 نیز وجود خواهد داشت یا خیر. همچنین گزارشات قبلی حاکی از آن بود که این گوشی هوشمند آینده شیائومی از دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است. گفته می‌شود که سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز می شود. دو دوربین دیگر وضوح ۴۸ مگاپیکسلی دارند. این دوربین ها از نوع اولترا واید و تله فوتو خواهند بود. مطابق با گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که دوربین تله فوتو Xiaomi MIX 5 قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری داشته باشد.

شیائومی میکس ۵ از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش با کیفیتی برخوردار خواهد بود

البته هنوز هیچ خبر رسمی درباره Xiaomi MIX 5 منتشر نشده است. باید ببینیم که محصول نهایی با شایعات گذشته مطابقت داشته یا شیائومی تصمیم خواهد گرفت تغییراتی ایجاد کند.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده شیائومی چیست؟ آیا میکس ۵ می‌تواند رقبا را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی