حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده اوپو فایند ایکس 5 پرو را در رنگ های آبی و مشکی ببینید: درخشان به سبک اوپو!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

می‌دانیم که گوشی‌ های سری اوپو فایند ایکس 5، به ترتیب به مدیاتک دایمنسیتی 9000 و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 برای Find X5 و Find X5 Pro مجهز خواهند شد و به طور احتمالی برای عرضه در اواخر فوریه 2022 آماده سازی خواهند شد. اما بیایید از طراحی صحبت کنیم، امروز تصاویری از رنگ آبی و مشکی اوپو فایند ایکس 5 پرو در فضای مجازی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد. جایی که من از توصیف “درخشان به سبک اوپو” استفاده می‌کنم. هم از نظر سبک براق طراحی و هم از نظر خاص بودن آن!

 

 

اگر پیگیر اخبار ترنجی باشید، می‌دانید که ما قبلاً طراحی پشتی اوپو فایند ایکس 5 را در رنگ سفید برای شما در ترنجی پوشش داده‌ایم، اما علاوه بر عکس‌ های واقعی قبلی فاش شده از نسخه سفید سرامیکی، امروز رنگ‌ های مشکی و آبی اوپو فایند ایکس 5 پرو در شبکه اجتماعی چینی ویبو در معرض دید قرار گرفت که دوربین عقب و طراحی بدنه کاملا مخصوص به اوپو را نشان می‌دهد و تایید می‌کند. طبق این تصاویر هر دو رنگ از بدنه براق سرامیکی برای بخش پشتی دستگاه استفاده خواهند کرد.

همانطور که می بینید، اوپو یک بار دیگر طراحی اصلی بدنه پشتی آینه‌ای را این بار با تغییرات جسورانه و نامنظم ارتقا داده است. علاوه بر این، تراشه MariSilicon X و لوگوی Hasselblad روی بدنه به وضوح دو نقطه فروش و تبلیغاتی مهم Find X5 Pro را نشان می دهند. شاید کمال تعجب شما باشد، اما من فکر می کنم طراحی کاملا خوب و هماهنگ است!

رنگ مشکی اوپو فایند ایکس 5 پرو

رنگ مشکی اوپو فایند ایکس 5 پرو

 

چند روز پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که ممکن است اوپو فایند ایکس 5 پرو اولین دستگاه مجهز به پردازنده دایمنستی 9000 باشد؛ اما با تغییری کوچک، اکنون گزارش شده است که نسخه پایه این سری، یعنی OPPO Find X5 برای اولین بار پردازنده پرچمدار MediaTek Dimensity 9000 را معرفی خواهد کرد، این تراشه برای اولین بار با استفاده از فرآیند 4 نانومتری TSMC، در تست معروف AnTuTu بیش از 1 میلیون امتیاز گرفته است که رقمی کاملاً قابل مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام است!

افشای اطلاعات قبلی نشان داده است که اوپو در حال کار بر روی پرچمدار بعدی خود با نام Find X4 Pro است. با این حال، پرچمدار آینده ممکن است OPPO Find X5 Pro نامیده شود زیرا شماره 4 به عنوان یک شماره بد یُمن در چین در نظر گرفته می شود!

تاکنون مشخصات شایعه شده OPPO Find X5 Pro نشان می دهد که این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد LTPO 2.0 عرضه می شود که وضوح Quad HD+ 1440 x 3216 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد.

رنگ آبی اوپو فایند ایکس 5 پرو

رنگ آبی اوپو فایند ایکس 5 پرو

 

راجع به تنظیمات دوربین پشتی این دستگاه گزارشات به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS اشاره دارند. این دوربین با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سوم 13 مگاپیکسلی همراه شده است. برای سلفی نیز، سوراخ پانچ صفحه نمایش این دستگاه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 است.

اوپو Find X5 Pro که مجهز به پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 شده است، طبق گزارشات قبلی همان نمایشگر نسل دوم LTPO را خواهد داشت و علاوه بر این به سیستم تصویربرداری MariSilicon X و Hasselblad مجهز است که در نسخه استاندارد وجود ندارد.

به نقل از منبع از نظر باتری و شارژ هر دو به یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 80 وات + شارژ بی سیم 50 وات مجهز شده اند و همچنین از شارژ معکوس بی سیم پشتیبانی می کنند.

 

منتظر رونمایی از سری فایند X5 هستید؟ اگر کمی از رسالت خبری خود فاصله بگیرم، در جمع دوستانه ترنجی باید در گوشتان بگویم “من به شدت!”.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری