حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر ۵۰۰ هرتزی BOE رسما معرفی شد : کَره کَره🧈

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

نمایشگر موبایل شما ۱۲۰ هرتز است و خوشحالید؟! مانیتور گیمینگ بالای ۳۰۰ هرتز دارید و دیگر پادشاهید؟! نه نه نه! امروز نمایشگر ۵۰۰ هرتزی BOE رسما معرفی شده تا تمام رکوردها را جا به جا کند. این فقط به همین جا ختم نمی شود و حتی پنل 8K با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از دیگر محصولات Beijing Oriental Electronics Group یا BOE است.

نمایشگر ۵۰۰ هرتزی BOE

شرکت چینی سازنده نمایشگر BOE یا (Beijing Oriental Electronics Group Co. Ltd) اعلام کرد که سریع‌ترین پنل نمایشگر مخصوص بازی را توسعه داده است.

شرکت BOE یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنل های LCD، LED و OLED در جهان است. این شرکت دارای تأسیسات تولیدی پراکنده در چین و 19 مرکز تحقیق و توسعه در 19 کشور دیگر است. دیروز این شرکت اعلام کرد که با جدیدترین پنل صفحه نمایش خود در دستیابی به رفرش ریت بالای ۵۰۰ هرتز موفق شده است. این پنل مخصوص بازی 27 اینچی FullHD دارای اتصال eDP هشت خطی، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و پشتیبانی از طیف رنگی واقعی 8 بیتی است.

نمایشگر ۵۰۰ هرتزی BOE

نمایشگر ۵۰۰ هرتزی BOE

با این حال رزولوشن FullHD کم کم به یادگار گذشته تبدیل می شود و حتی اکثر لپ تاپ های گیمینگ 2021 اکنون دارای رزلوشن بالاتر و 1440p+ هستند. بیشتر گیمرهای رایانه شخصی ترجیح می دهند در این مرحله پنل های بسیار سریع 1440p را ببینند اما پنل های سریع 1080p هنوز هم در مسابقات ورزشی الکترونیکی با رقابت بالا استفاده می شوند. این پنل FHD با رفرش ریت ۵۰۰ هرتزی می تواند برای بازی کردن خیلی جذاب باشد.

شرکت BOE همچنین اولین صفحه نمایش 110 اینچی 8K با رفرش ریت 120Hz خود را معرفی کرد. این شرکت هنوز جزئیات بیشتری در مورد این دو محصول، مانند گزینه های اتصال، تاریخ عرضه، یا قیمت ارائه نکرده است.

نظر شما درباره این پیشرفت های ویژه BOE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)