حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید OPPO Pad رنگ‌بندی این تبلت را نمایش می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت، رندر

تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند، اوپو، قرار است سری جدید پرچمداران خود با نام‌های OPPO Find X5 ،X5 Pro و X5 Pro Dimensity Edition را در تاریخ ۵ اسفندماه در چین معرفی کند. این شرکت همچنین از Enco X2 و OPPO Pad نیز در همین رویداد رونمایی خواهد کرد. دستگاه دوم، به‌عنوان اولین تبلت این شرکت وارد بازار خواهد شد. پیش از معرفی رسمی، اخیرا این محصول برای ثبت پیش‌سفارش در وب‌سایت JD.com فهرست شده است. درعین‌حال، افشاگر مشهور، Digital Chat Station، مشخصات دقیق OPPO Pad به‌همراه رندر هایی که نشان‌دهنده‌ی رنگ‌بندی آن می‌باشد را به‌اشتراک گذاشته است.

رندر جدید OPPO Pad

اوپو پد با نمایشگر 10.95 اینچی از نوع LCD عرضه می‌شود که وضوح 2560 در 1600 پیکسل را ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش همچنین از رنگ‌های 10 بیتی و رفرش‌ریت 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که در رندرهای رسمی مشاهده می‌شود، OPPO Pad دارای حاشیه‌های باریک صفحه خواهد بود.

رندر جدید OPPO Pad

رندر جدید OPPO Pad

قدرت تبلت OPPO Pad را چیپست اسنپدراگون 870 تأمین می‌کند. این دستگاه همچنین در انواع حافظه رم 6 گیگابایتی / 8 گیگابایتی به‌همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی موجود خواهد بود. باتری اوپو پد ظرفیت 8360 میلی‌آمپرساعتی داشته که از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

این تبلت دارای یک دوربین مستقل در جلو و پشت خود به‌ترتیب با سنسور 8 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی می‌باشد. OPPO Pad همچنین به بلندگوهای چهارگانه مجهز به Dolby Atmos مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که اوپو برای تبلت خود پشتیبانی از قلم را نیز در دستور کار قرار داده که با 4096 سطح حساسیت فشار وارد بازار خواهد شد. درکنار تمامی این‌ها، پشتیبانی از اتصال Wi-Fi 6 2×2 MIMO را نیز باید به لیست مشخصات این دستگاه اضافه کرد. ضخامت OPPO Pad همچنین 6.9 / 7.05 میلی‌متر بوده و وزن آن 507 / 510 گرم می‌باشد.

در رندرهایی که اخیرا از این تبلت از سوی افشاگر چینی منتشر شده، نشان داده می‌شود که OPPO Pad ممکن است در سه رنگ مشکی، بنفش و نقره‌ای عرضه شود. مدل‌های مشکی و بنفش دارای لوگو OPPO Pad در زیر فلاش LED دوربین خود می‌باشند؛ بااین‌حال، مدل نقره‌ای با طراحی متفاوت در پنل پشتی ظاهر شده است.

نظر شما درباره رندر OPPO Pad و همچنین رنگ‌بندی و مشخصات داخلی این تبلت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی