حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده OPPO Pad به‌همراه قیمت احتمالی این تبلت فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت، شایعات

بیش از یک سال از زمانی که مشخصات اولین تبلت اوپو فاش شده بود، می‌گذرد. طبق آخرین اخبار، انتظار می‌رفت که OPPO Pad جدید در نیمه اول سال 2022 عرضه شود. حال به‌تازگی، با انتشار تصاویر زنده OPPO Pad درکنار قلم و کیبورد اختصاصی و همچنین قیمت احتمالی آن در فضای وب، مشخص شده که عرضه این تبلت بسیار نزدیک بوده و ممکن است در رویداد MWC پیش‌رو معرفی شود.

تصاویر زنده OPPO Pad

به‌تازگی، وبلاگ‌نویس معروف WHYLAB تصاویر زنده OPPO Pad را که طراحی ظاهری اولین تبلت اوپو را نشان می‌دهد، فاش کرده است.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، بدنه تبلت از طراحی تخت برخوردار است. نمایشگر این دستگاه نیز دارای حاشیه‌های باریکی بوده و دوربین جلو در نمای افقی قرار گرفته است. در قسمت پشتی، یک دوربین تکی و در زیر آن، طراحی الفبای OPPO وجود دارد. رنگ کل بدنه در این نسخه نیز، بنفش روشن است.

تصاویر زنده OPPO Pad

تصاویر زنده OPPO Pad

طبق گفته وبلاگ نویس، این ممکن است اولین تبلت موجود در بازار با فرایند تولید کریستال استریمر باشد. علاوه‌بر این، همچنین مشخص شده است که OPPO یک کیبورد مغناطیسی هوشمند و یک قلم را نیز برای تبلت خود در رویداد معرفی آن عرضه خواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که اوپو تمامی این موارد را در جعبه دستگاه ارائه دهد.

لازم به ذکر است که کیبورد این تبلت فاقد تاچ پد بوده و وبلاگ نویس آن را جنبه منفی این لوازم‌جانبی مغناطیسی هوشمند می‌داند. قلم جدید اوپو نیز برای همان منظوری که مداد اپل استفاده می‌شود، بکار گرفته می‌شود.

طبق اخبار قبلی، مشخص شد که OPPO Pad جدید دارای صفحه‌نمایش 11 اینچی بزرگ‌تر با وضوح +2K خواهد بود و همچنین از رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این تبلت از چیپست شبه‌پرچمدار سال گذشته اسنپدراگون 870 بهره برده و دارای باتری بزرگ‌تر 8080 میلی‌آمپرساعتی است.

در خبری جداگانه، امروز از طریق پستی در Weibo مشخص شد که قیمت OPPO Pad از 2499 یوان (~ 394 دلار) برای نسخه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی شروع خواهد شد. درهمین‌حال، نسخه دوم که با پیکربندی 6 گیگابایت + 256 گیگابایت عرضه می شود، 2799 یوان (441 دلار) قیمت خواهد داشت.

دیدگاه شما پیرامون تصاویر زنده OPPO Pad و طراحی و مشخصات این تبلت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی