حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت OPPO Pad درکنار Find X5 و ایربادز Enco X2 در یک پوستر فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

انتظار می‌رود کمپانی اوپو جدیدترین سری از پرچمداران سری فایند ایکس خود را شامل Find X5 ،Find X5 Pro و Find X5 Lite در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC) در اواخر این ماه معرفی کند. این شرکت همچنین پیش از آن احتمالاً یک رویداد اختصاصی برای معرفی Find X5 و X5 Pro در چین برگزار خواهد کرد. حال، افشاگر مشهور، Digital Chat Station، اخیرا پوستری را در Weibo به‌اشتراک گذاشته است (مدتی بعد حذف شد!) که نه‌تنها گوشی هوشمند Find X5، بلکه محصولات معرفی‌نشده دیگری مانند تبلت OPPO Pad و ایربادز Enco X2 را نیز به‌نمایش می‌گذارد.

تبلت OPPO Pad

درحالی‌که اوپو هنوز خبر رسمی در مورد زمان معرفی پرچمداران جدید خود در سه دسته محصول منتشر نکرده است، پوستر فاش‌شده نگاه خوبی به دستگاه‌های آینده این شرکت را در خود دارد. طراحی Find X5 (Pro) چیز جدیدی نیست زیرا چندی پیش نیز رندرهایی از آن لو رفت بود. افشای اطلاعات در ماه گذشته همچنین نشان داد که از ایربادز Enco X2 چه انتظاراتی باید داشت.

بااین‌حال، پوستر جدید اولین نگاه ماه به تبلت اوپو را نشان می‌دهد که احتمالاً OPPO Pad نام خواهد گرفت. این پوستر نشان می‌دهد که لبه بالایی تبلت دارای یک جفت سوراخ بلندگو و همچنین یک کلید پاور خواهد بود. قسمت پشتی تبلت نیز میزبان یک دوربین تکی به‌همراه فلاش LED است.

تبلت OPPO Pad

تبلت OPPO Pad

گزارش‌های اخیر بیان می‌کردند که OPPO Pad دارای نمایشگر 11 اینچی IPS LCD با حاشیه‌های باریک است. این تبلت همچنین دارای وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. ممکن است دوربین جلویی این تبلت 8 مگاپیکسلی و سنسور دوربین پشتی نیز، 13 مگاپیکسلی باشد. درادامه، احتمال استفاده از اسکنر اثرانگشت در اوپو پد بالا نیست، اما این مورد درعوض جای خود را به تشخیص چهره خواهد داد.

OPPO Pad با اسنپدراگون 870، 6 گیگابایت حافظه رم LPPDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این تبلت همچنین با سیستم‌عامل اندروید 12 به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده همراه بوده و ویژگی‌هایی مانند مولتی‌تسکنیگ پیشرفته و حالت دسکتاپ را نیز ارائه می‌دهد. ممکن است اوپو پد یک باتری 8080 میلی‌آمپرساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمال استفاده از یک قلم حساس به فشار در این دستگاه، دور از ذهن نیست. قیمت این تبلت نیز احتمالاً در حدود 2000 یوان (315 دلار) می‌باشد.

نظر شما درمورد طراحی و مشخصات احتمالی تبلت OPPO Pad در پوستر لو رفته از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی