حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شایعه شده وان پلاس برای سال ۲۰۲۳ احتمالا یک محصول ریبرند Oppo Pad باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، وان‌پلاس

وان پلاس از جمله شرکت‌هایی است که در تولید گوشی‌های هوشمند به توانمندی بسیار بالایی رسیده است و جزو محبوب‌ترین شرکت‌ها است. مدت‌ها بود که کاربران این شرکت انتظار یک تبلت با برند وان پلاس را داشتند و حتی شایعاتی نیز برای عرضه چنین محصولی منتشر شد. اکنون به نظر می‌رسد که تبلت شایعه شده وان پلاس برای سال ۲۰۲۳ احتمالا یک محصول ریبرند Oppo Pad باشد. با ترنجی همراه باشید.

تبلت شایعه شده وان پلاس برای سال ۲۰۲۳ احتمالا یک محصول ریبرند Oppo Pad باشد

اولین بار در جولای سال ۲۰۲۱ بود که شواهدی از معرفی و عرضه تبلت احتمالی OnePlus ظاهر شد. دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به OnePlus استفاده از نام OnePlus Pad را اعطا کرده بود و به نظر می‌رسد این موضوع نشان دهنده این باشد که شرکت وان پلاس به دنبال عرضه تبلت خود و رقابت با بزرگان بازار تبلت‌ها است، همانطور که این کار را با بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار از سال ۲۰۱۴ شروع کرد.

در حالی که کاربران اندرویدی منتظر عرضه تبلت گوگل پیکسل در سال آینده هستند، وان پلاس نیز احتمالا قصد دارد محصول خود را که یک تبلت تمام عیار است معرفی کند. به گزارش Android Police، شخصی به نام Max Jambor که برای وب‌سایت آلمانی All About Samsung کار می‌کند، اخیرا توییتی منتشر کرده است و می‌گوید که OnePlus یک تبلت در حال توسعه با نام نام OnePlusPad دارد و معرفی و عرضه آن برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

تبلت شایعه شده وان پلاس برای سال ۲۰۲۳

تبلت OnePlus ممکن است یک محصول Oppo Pad تغییر نام داده شده باشد. این تبلت توسط شرکت مادر OnePlus یعنی Oppo در ماه فوریه عرضه شد. محصول مذکور دارای یک تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده خود است. این دستگاه با صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی همراه خواهد شد. نسخه‌ای از آن با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی معادل ۳۶۵ دلار دارد. نسخه دیگر آن نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارای برچسب قیمتی معادل ۴۷۵ دلار در ایالات متحده است.

تبلت شایعه شده وان پلاس برای سال ۲۰۲۳

بر اساس اخبار منتشر شده و به گفته PhoneArena، گویا تغییراتی در نرم افزار این دستگاه ایجاد خواهد شد تا با بازارهای غربی که در آن در دسترس خواهد بود هماهنگ باشد. باتری ۸۳۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و فلاش LED در پشت خود است. این دستگاه همچنین با قلم Oppo Pencil نیز کار می‌کند.

بازار تبلت‌های اندرویدی هرگز نتوانسته است اپل و آیپد را به چالش بکشد. اپل به اندازه کافی مدل‌های مختلف آیپد را برای رضایت کاربران مختلف بازار تبلت‌ها دارد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا تبلت پیکسل گوگل می‌تواند مشتریانی را که معمولا به خرید آیپد فکر می‌کنند، جذب کند، زیرا گویا بسیاری از کاربران از تبلت‌های سامسونگ راضی نیستند. گوگل مطمئنا از تراشه تنسور برای ارائه ویژگی‌های انحصاری استفاده می‌کند و مطمئنا به کاربران گوشی پیکسل اجازه می‌دهد تا به نوعی با تبلت خود همگام شوند. نظر شما در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان