حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های رسمی Poco X4 Pro فاش شد؛ همان نسخه ری‌برند ردمی نوت ۱۱ پرو 5G

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

به نظر می‌رسد زمان زیادی تا معرفی پوکو ایکس ۴ پرو شیائومی نمانده است. زیرا چندی پیش تصاویر و مشخصات این تلفن هوشمند فاش شده بود. هم اکنون PassionateGeekz ادعا می‌‌کند که رندر های رسمی Poco X4 Pro 5G را در اختیار دارد، و اقدام به انتشار آنان کرده است. رندر های جدید تلفن هوشمند آینده پوکو، شایعات پیشین را تأیید می‌کنند. و انتظار داریم که این دستگاه همان Redmi Note 11 Pro 5G باشد.

رندر های جدید Poco X4 Pro شایعات پیشین را تأیید می‌کنند

رندر های منتشر شده Poco X4 Pro 5G، رنگ بندی این دستگاه را فاش می‌کنند‌. این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، زرد و مشکی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد یک الگوی رنگی سفید، در نیمه پایین قاب پشتی این دستگاه وجود خواهد داشت. نشان 5G در پایین قاب و لوگو پوکو در نیمه بالایی قاب پشتی ایکس ۴ پرو قرار گرفته است.

رنگ بندی Poco X4 Pro 5G

با توجه به مشخصات ادعایی GizmoChina و همچنین محل قرار گیری لنز های دوربین، می‌دانیم که به احتمال زیاد با همان ردمی نوت ۱۱ پرو 5G روبرو هستیم. Poco X4 Pro 5G از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه هوش مصنوعی برخوردار خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که سنسور سامسونگ HM2 برای دوربین اصلی این دستگاه در نظر گرفته شده است. ذکر این نکته ضروریست که احتمالا تصاویر منتشر شده، مربوط به نسخه جهانی Poco X4 Pro 5G هستند؛ زیرا Yogesh Brar ادعا کرده است که این تلفن هوشمند در هند به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

ماژول دوربین Poco X4 Pro 5G

دو دوربین دیگر در قاب پشتی ایکس ۴ پرو احتمالا یک اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهند بود. بر اساس تصاویر منتشر شده، می‌دانیم که گوشی هوشمند آینده پوکو از صفحه نمایشی با حاشیه های کم و پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی نمایشگر برای قرار گیری دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده کند. دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی داشته و از دیافراگم f/2.4 برخوردار است.

پوکو ایکس ۴ پرو 5G نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین خواهد کرد. همچنین دو نسخه با دو حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد. گران قیمت ترین نسخه تلفن هوشمند آینده پوکو ۱۲۸ گیگابایت رم از نوع UFS 2.2 داشته که نسبت به Poco X3 Pro پسرفت محسوب می‌گردد.

تصاویر شیائومی Poco X4 Pro فاش شد؛ همان ردمی نوت ۱۱ پرو 5G

منابع مطلع ادعا می‌کنند که Poco X4 Pro با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 به دست خریداران می‌رسد. متاسفانه اما با توجه به آنکه زمان محسوسی از معرفی اندروید ۱۲ گذشته است، مجهز شدن گوشی هوشمندی در سال ۲۰۲۲ به نسخه قدیمی تر اندروید، کمی نا امید کننده به نظر می‌رسد. در نهایت انتظار داریم که این دستگاه از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی برخوردار باشد.

نظر شما درباره Poco X4 Pro 5G چیست؟ آیا با توجه به استفاده از تراشه ای ضعیف تر، مایل به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی