حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو X4 Pro مشخص شد: بهتر از نسل قبل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

شیائومی Poco X4 Pro را با رویکرد متفاوت نسبت به نسل قبلی خود ارایه کرده است. این گوشی در بخش باتری اما از شارژر بهتری بهره می برد که با باتری کمی کوچکتر نسبت به نسل قبلی ارایه می شود. امروز عمر باتری پوکو X4 Pro مشخص شده و باید گفت که بهتر از نسل قبل است.

عمر باتری پوکو X4 Pro

طبق بررسی Gsmarena از باتری Poco X4 Pro می بینیم که عملکردش با Poco X3 Pro تفاوت نه چندان زیادی دارد اما در بخش پخش ویدیو شاهد پیشرفت فوق العاده نزدیک به ۵۰ درصدی هستیم. در بخش وبگردی اما یک عقبگرد ۳ ساعتی وجود دارد. مکالمه اما با حدود ۱.۵ ساعت افزایش خیلی اهمیتی ندارد. امتیاز کلی هم ۷ ساعت بیشتر است. با وجود باتری که ۱۶۰ میلی آمپر کمتر از نسل قبل است، این عملکرد می تواند جالب باشد.

عمر باتری پوکو X4 Pro در مقایسه با رقبا

عمر باتری پوکو X4 Pro در مقایسه با رقبا

شارژ سریع ۶۷ واتی برای یک گوشی میان رده در این قیمت می تواند یک دلگرمی خوب باشد. نسل قبلی آن ۳۳ وات بود و حالا این جا شما می توانید عملکرد بهتری را شاهد باشید، اما چقدر؟

همانطور که می بینید در نیم ساعت اول ۲۵ درصد شارژ بیشتری نسبت به پوکو ایکس ۳ پرو انجام می شود. این یعنی ۷۵ درصد شارژ در ۳۰ دقیقه اول که خیلی خوب است.

شارژ کامل در ۴۹ دقیقه انجام می شود و در مقایسه با پوکو ایکس ۳ پرو حدود ۲۰ دقیقه سریع تر است.

به صورت کلی می توان گفت که از نظر عمر باتری عملکرد پوکو ایکس ۴ پرو پیشرفت خوبی دارد. نظر شما درباره این گوشی جدید شیائومی چیست؟

آنباکسینگ پوکو X4 Pro 5G شیائومی را تماشا کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)