حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر شیائومی Poco X4 Pro فاش شد؛ همان ردمی نوت ۱۱ پرو 5G

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، شایعات

همگی می‌دانیم که رونمایی و عرضه نسل بعدی گوشی های سری X پوکو در آینده ای نزدیک روی خواهد داد. اگر به خاطر داشته باشید، Poco X3 Pro علیرغم داشتن قیمتی اقتصادی، از تراشه بسیار قدرتمندی برخوردار بود. شایعاتی در گذشته ادعا می‌کردند که نسل آینده این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. اما اکنون که تصاویر و مشخصات Poco X4 Pro فاش شده است؛ گفته می‌شود که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد.

شیائومی Poco X4 Pro از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار خواهد بود

شیائومی تخصص خاصی در ری‌برند کردن گوشی های خود دارد. این کار برای ایجاد سبد محصولاتی گسترده تر و در نتیجه افزایش فروش صورت می‌گیرد. اما گاهی اوقات اغلب کاربران را گیج و سردرگم می‌کند. هم اکنون تصاویر Poco X4 Pro فاش شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که با نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۱ پرو 5G روبرو هستیم.

Poco X4 Pro

بر خلاف آنچه که انتظار می‌رفت، پوکو ایکس ۴ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار نبوده و نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین می‌کند. این تراشه (به گواه بنچمارک Antutu) عملکرد پردازشی ضعیف تری نسبت به اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده در پوکو ایکس ۳ پرو دارد. اما مزیت مهم این چیپست، پشتیبانی آن از شبکه اینترنت 5G است.

Poco X4 Pro

بر اساس تصاویر منتشر شده از سوی xiaomiui، پوکو X4 Pro از چیدمان لنز های دوربین شبیه ردمی نوت ۱۱ پرو 5G بهره می‌برد. نوشته 108MP در قاب پشتی این دستگاه، نشان دهنده اشتراک سنسور دوربین این گوشی با ردمی نوت ۱۱ پرو است. پوکو اما تفاوت هایی در طراحی قاب پشتی خود دارد. این گوشی هوشمند همانند Mi 11 Ultra از قاب دوربین بزرگی برخوردار بوده که تمام نیمه بالایی دستگاه را اشغال کرده است.

Poco X4 Pro

به جز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی اولترا واید و ماکرو، در قاب پشتی Poco X4 Pro  دیده می‌شوند. انتظار داریم که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشد. اگر چنین پنلی برای ایکس ۴ پرو در نظر گرفته شود، پیشرفت بزرگی نسبت به نمایشگر ایکس ۳ پرو روی داده است.

پوکو X3 Pro با اسنپدراگون ۸۶۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

احتمالا همان‌طور که می‌دانید، ردمی نوت ۱۱ پرو 5G از حافظه داخلی UFS 2.1 استفاده می‌کند. با توجه به آنکه Poco X3 Pro  از UFS 3.1 برخوردار است، استفاده از این نوع حافظه کمی نا امید کننده خواهد بود.

نظر شما درباره Poco X4 Pro چیست؟ آیا با توجه به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، حاضر به خرید این تلفن هوشمند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

دلشون خوش هر روز صبح بیدار میشن فکر میکنن یه تغییر بدیم اسم گوشی عوض کنیم بدیم بیرون .فکر کنم صاحبان شیامویی عشق اسم گذاشتن دارن ..با این وضعیت که فقط بازار چین ساپورت میکنن و پک های گلوبالش ضعیفتر یا مثل تبلت که فقط مختص بازار چین داره تبعیض آمیز برخورد می‌کنه ..برندهای دیگه وارد بشه مثل ریلمی بهتر از این وضعیت نابسامان خودش مسخره کرده..

hameds1

حداقل انتظار از گوشی جدید اینه که از نسل قبلش بهتر باشه
این اسنپ 695 مسخره چیه گذاشته توش
انقد عقل نداره که یه سری موفق و خاص رو چجوری ادامه بده
نمیفهمه کسی که ایکس 3 پرو گرفته فقط قدرت خام پردازندشو می خواد
الان این چه فرقی با ردمی نوتا داره؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی