حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی از Poco M4 Pro و Poco X4 Pro مشخص شد: 9 اسفند ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پوکو

برند پوکو سرانجام تاریخ عرضه جهانی Poco X4 Pro 5G و Poco M4 Pro را به صورت رسمی اعلام کرده است و هر دو با هم به صورت زنده عرضه خواهند شد. در توییت جدید، این شرکت اعلام کرد که این دو دستگاه در تاریخ 9 اسفند ماه 1400 در رویدادی که به صورت زنده پخش می‌شود معرفی خواهند شد.

رندر منتشر شده از Poco X4 Pro

رندر های Poco X4 Pro 5G چند روز پیش فاش شد که آن را در رنگ‌های آبی و زرد و مشکی نشان می‌داد. در حالی که مدل هندی این دستگاه دارای سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی پشتی است، یک منبع آگاه گفت که نوع جهانی اما با سنسور 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و عکس های این دستگاه نیز که در اخبار مشاهده شده است این گزارشات را تایید می‌کند.

تصاویر شیائومی Poco X4 Pro فاش شد؛ همان ردمی نوت ۱۱ پرو 5G

انتظار می‌رود که این دستگاه دارای نمایشگر 6.7 اینچی اولد با یک پانچ در قسمت بالا-میانی صفحه نمایش با رفرش 120 هرتزی باشد که در بخش دوربین، یک سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

به گزارش Gizmochina، در بخش تراشه نیز از پردازنده اسنپدراگون 695 5G کوالکام استفاده خواهد شد که با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه خواهد بود.

در همین حال اما Poco M4 Pro 4G اخیراً در وبسایت Geekbench ظاهر شد و به ترتیب در تست های تک هسته ای و چند هسته ای امتیاز 526 و 1832 را به دست آورد. انتظار می رود این دستگاه از چیپست مدیاتک هلیو G96 استفاده کند که با 6 گیگابایت رم پشتیبانی می شود.

همچنین، طبق اطلاعات فاش شده قبلی، Poco M4 Pro 4G می تواند یک مدل تغییر نام تجاری یافته از Redmi Note 11S باشد. این دو دارای شماره مدل مشابه 2201117SI هستند که در اصل به ردمی نوت 11 اس اشاره دارد. بنابراین هر دو احتمالاً طراحی بسیار مشابهی نیز خواهند داشت.

 

تا رونمایی از Poco M4 Pro 4G و Poco X4 Pro 5G یک هفته باقی مانده است. شما کدام یک از این دو دستگاه را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری