حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نهایی POCO X4 Pro شیائومی در سه رنگ مختلف را ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، رندر

پوکو چندی پیش به‌صورت رسمی تایید کرد که گوشی‌های هوشمند جدید خود با عنوان Poco X4 Pro و Poco M4 Pro 4G را هفته آینده در تاریخ ۹ اسفندماه در رویداد 2022 MWC معرفی خواهد کرد. حال درفاصله‌ی حدود یک هفته تا رونمایی رسمی، افشاگر مشهور، ایوان بلس، طراحی نهایی گوشی هوشمند شیائومی POCO X4 Pro را در سه رنگ مختلف شامل مشکی، آبی و زرد به‌نمایش گذاشته است.

طراحی نهایی POCO X4 Pro

طبق تصاویر منتشرشده از طراحی این دستگاه، POCO X4 Pro قرار است در سه رنگ شامل زرد پوکویی، آبی لیزری و مشکی لیزری وارد بازار شود. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای یک قاب دوربین بزرگ با نام تجاری POCO و اشاره به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی آن در سمت راست و یک ترکیب دوربین سه‌گانه به‌همراه فلاش LED در سمت چپ خود است. سایر قسمت‌های پنل پشتی شامل یک الگوی جذاب و یک لوگوی 5G در قسمت پایین خود می‌باشد.

طراحی نهایی POCO X4 Pro

طراحی نهایی POCO X4 Pro

در پنل جلویی، POCO X4 Pro دارای یک نمایشگر با سوراخ نمایشگر در وسط صفحه بوده که از حاشیه‌های نسبتا باریکی نیز بهره‌مند است. برای امنیت، یک اسکنر اثرانگشت در لبه کناری سمت راست دستگاه تعبیه شده است. همچنین چندین گزارش تاکنون ادعا کرده‌اند که X4 Pro تمام مشخصات خود را از Redmi Note 11 Pro 5G که در گذشته در بازارهای جهانی عرضه شده بود، به ارث می‌برد.

انتظار می‌رود POCO X4 Pro 5G دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع AMOLED بوده که با گوریلا گلس 5 نیز محافظت می‌شود. این نمایشگر همچنین رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح +FHD را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند با اندروید 11 و رابط‌کاربری MIUI 13 در خارج از جعبه عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود POCO X4 Pro دارای یک دوربین سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی و یک ترکیب دوربین سه‌گانه در پشت خود با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی باشد. سایز دوربین‌های این گوشی شامل یک لنز فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

در ادامه، پوکو X4 Pro به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه با مدل‌هایی شامل رم 6 و 8 گیگابایتی وارد بازار شود. هر دو نسخه ممکن است 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات سیم‌کارت مشترک برای اضافه کردن کارت microSD را ارائه دهند. پوکو ایکس ۴ پرو به‌احتمال‌فراوان پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی برای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی را نیز دارا می‌باشد.

نظر شما درباره طراحی نهایی گوشی هوشمند POCO X4 Pro و همچنین مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

با احترام به ترنجی…دو ماه هرروز سایت های ایرانی مثل چینی ها در مورد گوشی هایی که مشخصاتش در اومده حرف میزنن…انگار تبلیغات رایگان انجام میدن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی