حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عبور آنر از اوپو در آمار فروش گوشی هوشمند چین در فصل چهارم ۲۰۲۱: اپل در صدر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اسمارت‌فون، تجاری

آمار فروش گوشی های هوشمند چین در سه ماهه چهارم سال 2021 نسبت به سال قبل 11 درصد کاهش را نشان می‌دهد، اما این مانع از عبور آنر از اوپو و کسب رتبه دوم در طول این فصل نشده است و اپل نیز پس از سه ماهه سوم به لطف سری آیفون 13 شاهد رشد قابل توجهی بوده و در نتیجه، این شرکت مستقر در کوپرتینو در صدر جدول قرار گرفت و به بالاترین سهم بازار خود در این کشور رسید. امروز در ترنجی راجع به آمار فروش گوشی های هوشمند در چین و در فصل چهارم 2021 صحبت خواهیم کرد.

آنر اکنون دارای یک داستان موفقیت آمیز برای تعریف کردن است که توانسته بیش از دو برابر سهم بازار خود را در مقایسه با سال 2020 را به گفته موسسه Counterpoint به دست آورد. این شرکت برای اولین بار پس از استقلال از هواوی به دومین فروشنده بزرگ در چین تبدیل شد که به واسطه محصولات متوسط ​​تا سطح بالای خود همچنان پیش می‌رود‌؛ زیرا این شرکت روند صعودی خود را در سال 2022 ادامه داده است و فروش طی دو هفته آخر ژانویه سال جاری 32 درصد نسبت به دو هفته اول آن افزایش یافته است.

عبور آنر از اوپو در چارک چهارم 2021 در چین

عبور آنر از اوپو در چارک چهارم 2021 در چین

در سوی دیگر اما تولیدات اوپو و ویوو در سه ماهه چهارم سال 2021 با 14 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بودند و سهم بازار آنها به ترتیب 16.6 و 16.5 درصد بوده است در حالی که در نمودار در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند، البته گزارش قبلی Counterpoint که در ترنجی آن را برای شما پوشش دادیم، بر اساس تعداد فروش در بازار بود و آمار دیگری را نشان میداد، اما از طرف دیگر، جدیدترین آمار بر اساس محموله های شرکت است.

عبور آنر از اوپو در چارک چهارم 2021 در چین

اما حتی با ادامه کاهش توزیع محموله‌ ها در سال گذشته، نبرد در فضای تنگاتنگی به لطف شرکت‌ های رقابتی تشدید شد. نکته جالب اما این است که به همین دلیل در این آمار مشاهده می‌شود که فاصله بین شیائومی که در رتبه پنجم قرار دارد و آنر در رتبه دوم خیلی کم است، در واقع رقمی کمتر از یک درصد!

عبور آنر از شیائومی در آمار فروش گوشی هوشمند چین در فصل سوم ۲۰۲۱

به نقل از Gizmochina، در میان گوشی های اندرویدی، آنر Magic 3 پیشتاز این بخش بود. این دستگاه دارای مشخصات واقعا چشمگیر و طراحی خاص نمادین است.

آنر همچنین اولین دستگاه تاشو خود را با نام Magic V در بازار عرضه کرد که مستقیماً با OPPO Find N و سایر رقبا، رقابت می کند. انتظار می‌رود که برند های اندرویدی بیشتری به زودی محصولات تاشوی خود را ارائه دهند و رقابت را بیشتر داغ کنند.

با این حال، نبرد تولیدات پرچمدار به بازار گوشی های هوشمند چین محدود نخواهد شد. شیائومی، اوپو، آنر و ویوو محصولات برتر خود را به عرصه جهانی نیز عرضه خواهند کرد و رقابت آنها در این بازار نیز دیدنی خواهد بود.

 

نظر شما درباره این آمار چیست؟ به نظر شما آنر همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری