حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Nothing Ear 1 با طراحی شفاف و متفاوت رسماً معرفی شد

کارل پی، مؤسس وان پلاس، پس از جدایی از این کمپانی تصمیم به تأسیس برند خود گرفت. این برند، Nothing نام دارد. جدا از نام عجیبی که این کمپانی دارد، شاهد انتشار شایعات زیادی از محصول آن که یک ایربادز کاملاً بی سیم است بودیم. این ایربادز بی سیم، Nothing Ear 1 نام دارد. حال، ایربادز Nothing Ear 1 با طراحی و مشخصاتی جذاب به صورت رسمی رونمایی شده است. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این ایربادز تازه وارد خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز Nothing Ear 1

ایربادز Nothing با نام Ear 1، از مدتی پیش لو رفته بود. ما قبلاً در ترنجی نگاهی به طراحی متمایز و شفاف این ایربادز داشتیم. اما بالأخره، روز موعود فرا رسیده است و این ایربادز پا به عرصه وجود گذاشته است.

 

کیس شفاف ایربادز Nothing Ear 1 دیده شد: عمر باتری ۲۴ ساعته با ANC

 

بر اساس گزارش یک توئیتر با نام EqualLeaks، برند Nothing رسماً از اولین محصول خود که یک ایربادز کاملاً بی سیم است رونمایی کرده است. این ایربادز، دارای مشخصات فنی قابل توجهی است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این محصول داریم.

در ابتدا، گفتیم که این ایربادز دارای طراحی شفافی است. این طراحی، برخی از جزئیات داخل ایربادز Nothing Ear 1 را نمایش می‌دهد که جذاب است. همچنین نام این ایربادز، بر روی ساقه آن هک شده است. حتی کیس شارژ Nothing Ear 1، شفاف است که به آن جلوه خاصی بخشیده است. این ایربادز، دارای سری‌های سخت نیست. بلکه ایرتیپ سیلیکونی برای سری این ایربادز به کار گرفته شده است. هر کدام از گوشی‌های ایربادز Nothing، دارای وزن ۴.٧ گرمی هستند. کیس شارژ آن نیز وزن ۵٧.۴ گرمی دارد.

نوبت به رسیدن به بطن این ایربادز رسیده است. جایی که این ایربادز، از قابلیت حذف نویز خودکار تا ۴٠ دسی بل پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، به طور تطبیق پذیر قابل تنظیم است. این سیستم حذف نویز، از طریق میکروفون سه گانه این ایربادز عمل می‌کند. درایورهای به کار رفته در ایربادز جدید Nothing، دارای اندازه ١١.۶ میلی متری هستند.

طراحی Nothing Ear 1

طراحی Nothing Ear 1

ظرفیت باتری کیس شارژ این ایربادز، برابر با ۵٧٠ میلی آمپر ساعت است. همچنین هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، مجهز به باتری ٣١ میلی آمپر ساعتی هستند. به ادعای Nothing، این ایربادز می‌تواند همراه با قابلیت حذف نویز خودکار، تا ۴ ساعت بدون کیس شارژ و ٢۴ ساعت همراه با کیس شارژ دوام بیاورد. اما با خاموش شدن این ویژگی، عمر باتری آن نیز به ترتیب به ۵.٧ و ٣۴ ساعت خواهد رسید. ایربادز Nothing Ear 1، قابلیت شارژ سریع بی سیم را نیز دارد. با ١٠ دقیقه شارژ کردن این ایربادز، می‌توان تا ١.٢ ساعت به موسیقی گوش داد. این رقم با تماس تلفنی به همراه ANC، به ۵۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

از دیگر مشخصات این ایربادز، می‌توان به بلوتوث نسخه ۵.٢ و استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر عرق و پاشش آب اشاره کرد. کدک‌های صوتی AAC و SBC نیز در این ایربادز پشتیبانی می‌شوند. همچنین می‌توان از طریق دستورات لمسی، کنترل فایل‌های صوتی را به دست گرفت. نوبت به قیمت ایربادز Nothing Ear 1 می‌رسد که نکته بسیار مهمی است. این ایربادز، در کشورهای مختلف با قیمت ۵,٩٩٩ روپیه هند، ٩٩ دلار آمریکا و ٩٩ یورو به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد مشخصات فنی و قیمت Nothing Ear 1 چیست؟ فکر می‌کنید که خرید این ایربادز گزینه جذابی باشد؟ کدام ویژگی Nothing Ear 1 برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️