حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو Pixel Notepad گوگل با نمایشگر LTPO 120Hz اواخر ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

پیش از این و با گذر از سال ۲۰۲۱ میلادی بدون معرفی گوشی تاشو شایعه‌شده گوگل، تصور بر این بود که برنامه عرضه پیکسل تاشو از سوی این شرکت لغو شده است. اما به‌نظر می‌رسد امید کماکان پابرجاست؛ چراکه گزارش جدیدی ادعا می‌کند که دستگاه تاشو آینده گوگل با نام احتمالی Pixel Notepad، در فصل چهارم سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

گوشی تاشو Pixel Notepad گوگل

در مورد شایعه لغو این پروژه، Ross Young، مدیرعامل DSCC می‌گوید که گوگل سفارشات قبلی را به‌دلایل نامشخصی به‌حالت تعویق درآورده بود. ممکن است غول فناوری از کیفیت پنل ناراضی بوده و خواهان یک نسخه بادوام‌تر برای گوشی آینده خود باشد. با توجه به شکننده بودن نمایشگرهای گوشی هوشمند تاشو در مقایسه با گوشی‌های سنتی، سفارش یک نسخه جدید کاملا منطقی است.

همچنین ممکن است گوگل هزینه بیشتری برای این قطعات بادوام بپردازد، اما اگر این شرکت انتظار دارد که مشتریان قیمت شایعه‌شده 1400 دلاری را پرداخت کنند، باید محصولی با دوام تولید کند. به‌گفته یانگ، انتظار می‌رود تولید پنل جدید در سه‌ماهه سوم سال 2022 آغاز شده و در سه‌ماهه چهارم نیز عرضه شود. این امکان وجود دارد که گوگل از Pixel Notepad درکنار Pixel 7 و Pixel 7 Pro خود رونمایی کند زیرا این تنها جایی است که انتظار می‌رود این شرکت یک رویداد معرفی را برای محصولات فیزیکی خود در سال ۲۰۲۲ برگزار کند.

گوشی تاشو Pixel Notepad گوگل

گوشی تاشو Pixel Notepad گوگل

درباره مشخصات، پیش‌تر گزارش شده بود که گوگل درحال کار بر روی نسل دوم تراشه Tensor خود است. بنابراین به‌غیر از قدرت بخشیدن به Pixel 7 و Pixel 7 Pro، این چیپست موبایلی را می‌توان در Pixel تاشو نیز یافت. یانگ در پاسخ به برخی سؤالات مطرح‌شده در توییتر اظهار می‌کند که پیکسل نوت پد به نمایشگر 120 هرتزی از نوع LTPO مجهز خواهد شد؛ هرچند هنوز تأیید نشده است که این فناوری در پنل داخلی یا خارجی یا هر دو آن اعمال می‌شود.

وی همچنین بیان می‌کند که ابعاد کلی این دستگاه از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فولد 4 آینده کوچک‌تر خواهد بود. اگر این فرض درست باشد، عرضه این دستگاه می‌تواند نشانه ورود گوشی‌های هوشمند تاشو جمع‌وجورتر باشد. گوگل همچنین به‌خاطر باگ‌های فراوان گوشی‌های هوشمند پیکسل خود، به یک برند بدنام تبدیل شده است؛ بنابراین می‌تواند کمی وقت گذاشته تا مطمئن شود بهینه‌سازی‌های خاصی برای گوشی تاشو خود انجام خواهد داد. درغیراین‌صورت، مشتریان ممکن است از پرداخت هزینه یک نوت پد گران‌قیمت پیکسل صرفاً مشکلات مربوط به نرم‌افزار آن، خودداری کنند.

نظر شما درباره زمان احتمالی رونمایی از گوشی تاشو Pixel Notepad گوگل چیست؟ آیا منتظر معرفی این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی