حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل بار دیگر و تا بهار 2023 تأخیر خورد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

حدود دو هفته پیش، طرفداران گوگل با پیش‌نمایش کلی از دستگاه‌های جدید پیکسل این شرکت، از سری پیکسل 7 گرفته تا پیکسل واچ و تبلت پیکسل، مواجه شدند. بااین‌حال، دستگاهی که در این‌میان نامی از آن برده نشد، پیکسل فولد بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گفته می‌شود که گوگل تصمیم گرفته است تا عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد خود را بار دیگر و تا فصل بهار سال آینده به تأخیر بیندازد.

تأخیر در عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل

Elec گزارش می‌دهد که گوگل برای دومین بار عرضه پیکسل فولد را به‌تعویق انداخته است. تغییر برنامه‌های این شرکت احتمالاً به این معنی است که این دستگاه در سه‌ماهه چهارم 2022 عرضه نخواهد شد. این گزارش از جدول زمانی برنامه‌ریزی‌شده اولیه پشتیبانی کرده و ادعا می‌کند که گوگل در ابتدا قصد داشت گوشی تاشو خود را در اواخر سال 2021 به‌نمایش بگذارد.

به‌گفته‌ي منابع مطلع، دلیل تأخیر پیکسل فولد می‌تواند این باشد که انتظارات گوگل را برآورده نکرده است. شایعات گذشته ادعا می‌کردند که دستگاه گوگل از سری Fold سامسونگ عقب مانده است.

صرف‌نظر از تأخیرهای صورت‌گرفته، پیکسل فولد اولین گوشی تاشو گوگل خواهد بود که انتظار می‌رود دارای فرم طراحی مشابه با Oppo Find N باشد؛ با یک صفحه‌نمایش بیرونی جمع‌وجور اما نمایشگر داخلی بزرگ و عریض‌تر. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش بیرونی یک پنل 5.78 اینچی با نمایشگر داخلی 7.57 اینچی با شیشه بسیار نازک باشد. همان‌طور که قبلاً گزارش داده بودیم، این دستگاه از تراشه Tensor استفاده خواهد کرد، اگرچه این تأخیر اخیر احتمالاً به‌معنای استفاده از نسل دوم پردازنده Tensor است. همچنین شواهدی پیدا شده که نشان می‌دهد این دستگاه تقریباً از همان آرایه دوربین پیکسل 6a استفاده می‌کند.

تأخیر در عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل

تأخیر در عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل

پیکسل فولد محصولی است که شخصاً برای آن بسیار هیجان‌زده هستم. گوشی‌های تاشو، دنیای کاملاً جدیدی از امکانات را دستگاه‌های همراه ارائه می‌دهند. اما شاید باید خرسند باشیم که گوگل عجله‌ای برای پیوستن به این بازار ندارد.

با سابقه نادرست گوگل در بخش خدمات مشتری که به اعتبار این شرکت نیز لطمه زده است، مطمئن نیستم که عرضه زودهنگام گوشی تاشو این شرکت، ایده‌ی جالبی باشد.

نظر شما درمورد تأخیر مجدد در عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل تا سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی