حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو گوگل با نام Pixel Notepad از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ارزان‌تر خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

چند روز پیش اسنادی از اندروید 12L استخراج شد که نشان می‌داد گوشی تاشوی آینده گوگل می‌تواند به‌جای گلکسی زد فولد سامسونگ، از فرم فاکتور Oppo Find N استفاده کند. درهمین‌راستا، اخیرا 9to5Google گزارش داده است که این دستگاه را می‌توان گوگل “Pixel Notepad” نامیده و با قیمت کمتر از حدانتظار در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

گوگل Pixel Notepad

منبعی که در گذشته درباره برنامه‌های پیکسل گوگل آگاه بوده است، به‌تازگی اطلاع داده که «Notepad» نام تجاری فعال در کمپانی گوگل می‌باشد. ما همچنین می‌دانیم که نام “Logbook” نیز پیش‌تر درنظر گرفته شده بود. یکی از نکات مهم این است که برنامه‌ها همیشه می‌توانند قبل از معرفی رسمی محصول تغییر کنند و گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در مورد گوشی‌های هوشمند، گوگل اعداد را برای نشان‌دادن نسل بیان می‌کند و برای سری دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر خود، یک پسوند «a» به آن‌ها اضافه می‌کند. با این حال، در سال 2020 با افزودن صریح “5G” به نام دستگاه، تغییری در نام‌گذاری گوشی‌های گوگل رخ داد.

گوگل به‌جای تلاش برای تقلید از فرمول گلکسی فولد سامسونگ، قصد دارد بیشتر از Oppo Find N الهام گیرد تا اولین دستگاه تاشو خود، یعنی Pixel Notepad را عرضه کند. Oppo Find N به‌خودی‌خود از Galaxy Z Fold 3 الهام گرفته شده است، اگرچه صفحه‌نمایش عریض‌تر و نسبت تصویر باریک‌تری دارد. طبق شایعات، نوت پد پیکسل گوگل می‌تواند شکل مشابهی داشته باشد، هرچند باید دید که آیا گوگل پنل‌های تاشو خود را از سامسونگ دیسپلی و یا سازنده دیگری خریداری خواهد کرد.

گوگل Pixel Notepad

گوگل Pixel Notepad

علاوه‌بر نام، همان منبع بیان می‌کند که نوت پد پیکسل به‌طور قابل‌توجه قیمتی کمتر از گلکسی زد فولد 3 1799 دلاری خواهد داشت. برای یک دستگاه نسل اول، این قیمت کاملاً غیرمنتظره است؛ چراکه حتی اولین نسل از گلکسی زد فولد سامسونگ نیز، قیمتی بسیار بالا داشت و در تعداد محدودی نیز عرضه شد.

مجدداً یادآوری می‌کنیم که برنامه‌های گوگل ممکن است تغییر کند، اما “Notepad” چیزی است که ما درحال‌حاضر درباره آن می‌شنویم.

نظر شما درباره گوشی تاشو گوگل Pixel Notepad با فرم طراحی مشابه اوپو فایند ان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی