حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو گوگل با نام Pixel Notepad و قیمت خیلی ارزان تر از Galaxy Z Fold 3 عرضه می شود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

نمونه های مختلف گوشی تاشو چند سالی هست که در بازار پیدا می شود و کم کم وقت آن است که برندهای دیگر هم به این جرگه بپیوندند. مدت مدیدی است که درباره دستگاه تاشو Google شایعاتی می شنویم. در جدیدترین گزارش ها گفته می شود که احتمالا گوشی تاشو گوگل با نام Pixel Notepad و قیمت خیلی ارزان تر از Galaxy Z Fold 3 عرضه می شود.

گوشی تاشو گوگل Pixel Notepad

چندی پیش در ترنجی برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی پیکسل واچ گوگل به‌احتمال‌فراوان در خردادماه ۱۴۰۱ خواهد بود. برخلاف سال های گذشته، به نظر می رسد این شرکت بالاخره آماده ارائه گجت پوشیدنی خود است. همچنین گفته می شود که معمولاً گوگل پروژه های خاصی را تا زمانی که آنها را برای بازار آماده کند به تعویق می اندازد. ما فرض می کنیم که وضعیت مشابهی در مورد اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت اتفاق افتاده است.

پیش از این شایعات حاکی از آن بود که عرضه گوشی تاشو گوگل تا پاییز امسال انجام می شود. نزدیک به عرضه پیکسل 6 برخی گزارش ها حاکی از آن بود که دستگاه تاشو هم معرفی می شود، اما این اتفاق نیفتاد و پس از آن، گزارش های جدید حاکی از به تعویق افتادن آن بود. ما فرض می‌کنیم که گوگل در حال انجام برخی بهبودها است. این دستگاه در حال حاضر دارای نام و قیمت غیررسمی است. طبق آخرین گزارش، این دستگاه با نام Pixel Notepad عرضه خواهد شد.

پیکسل فولد یا پیکسل نوت‌پد ؟

برخلاف شایعات قبلی که نام پیکسل فولد را برای اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل پیشنهاد می‌کردند، گزارش جدید تایید می‌کند که این اسمارت‌فون نام Pixel Notepad را خواهد داشت. باید بگوییم که به نظر می رسد این نام حداقل برای حفظ اصالت بهتر است.  سامسونگ در حال حاضر “Fold” را با سری Galaxy Z Fold خود دارد و شیائومی نیز از این نام در Mi Mix Fold استفاده می کند. به نظر می رسد این غول جستجو به دنبال چیزی “اصیل” تر بوده و به نظر می رسد نام Notepad مناسب است. به خصوص، با توجه به شکل ظاهری دستگاه که شبیه یک دفترچه یادداشت یا دفترچه خاطرات است.

بر اساس این گزارش، پیکسل نوت پد به جای طراحی گلکسی Z Fold3 بیشتر به Oppo Find N نزدیک‌تر است یعنی کوتاه و پهن تر خواهد بود.

ظاهراً گوگل قصد دارد برای اولین دستگاه تاشو خود قیمتی معادل 1400 دلار اعلام کند. این یعنی قیمت آن کمتر از Galaxy Z Fold3 خواهد بود که در حال حاضر بسته به منطقه با قیمت حدود 1800 دلار یا حتی بیشتر فروخته می شود. این یک راه خوب برای گوگل در جهت ورود به بخش گوشی های تاشو است. البته همه چیز به مشخصات سخت افزاری گوشی تاشو جدید بستگی دارد.

پیکسل نوت پد و تراشه تنسور اختصاصی گوگل

طبق شایعات، پیکسل نوت پد ممکن است رقیب مستقیم پرچمداران 2022 نباشد. ظاهراً از همان تراشه Tensor در سری پیکسل 6 استفاده خواهد کرد که کمی از رقبا عقب تر است. این دستگاه همچنین مشخصات دوربین پایین تری را انتخاب خواهد کرد. این دستگاه ممکن است دوربین 12.2 مگاپیکسلی را که در سری‌های Pixel 2 الی پیکسل 3، 4 و 5 استفاده شد،  ارائه کند. گوگل از سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ به دلیل ضخامت آن استفاده نمی کند. این دستگاه همچنان دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی IMX386 فوق عریض و دو دوربین 8 مگاپیکسلی IMX355 برای سلفی و تماس‌های ویدیویی خواهد بود. این ۲ دوربین یکی در صفحه نمایش بیرونی و یکی در داخل خواهد بود.

نظر شما درباره این شایعه گوشی تاشو گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)