حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای اولیه پیکسل فولد گوگل منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

مدت‌هاست که شایعات مختلفی درباره پیکسل فولد گوگل می‌شنویم و هربار نیز این شایعات بعد از مدتی تکذیب می‌شوند. دستگاه تاشو گوگل طی یک سال گذشته سوژه اخبار و شایعات بسیاری بوده. اما حالا رندرهای اولیه پیکسل فولد گوگل منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی آن‌ها بپردازیم.

رندرهای اولیه پیکسل فولد گوگل منتشر شد

مدتی پیش، افشاگر اطلاعاتی که اولین مشخصات و طراحی ساعت پیکسل گوگل را به ما نشان داد، اکنون با اطلاعات جدیدی درباره Pixel Fold گوگل بازگشته است. تصاویر جدید منتشر شده احتمالا شامل رندرهای سه بعدی از این دستگاه بر اساس طراحی واقعی دستگاه است. Jon Prosser، مدیر Front Page Tech می‌گوید که Pixel Fold واقعا در دست توسعه است و ظاهرا نام این دستگاه Pixel Notepad خواهد بود، بنابراین اگرچه هنوز این نام در داخل شرکت تایید نشده است، اما باید آن را تا زمان معرفی دستگاه به رسمیت شناخت.

جون پروسر در قسمت اخیر مجله FPT گفته است که در مورد این اطلاعات بسیار مطمئن است، وی همچنین خاطرنشان می‌کند که پیکسل تاشو در رنگ‌های گچی و آبسیدین (Obsidian) به معنای سفید و سیاه در دسترس خواهد بود. گوگل اسم رمز این دستگاه را Project Passport گذاشته است و انتظار می‌رود با قیمت ۱۷۹۹ دلار به فروش برسد. این گوشی دارای یک نمایشگر خارجی شبیه پیکسل با یک دوربین ۹.۵ مگاپیکسلی با سوراخ پانچ و یک دوربین ۹.۵ مگاپیکسلی در سمت راست بالای قاب دستگاه است که صفحه نمایش داخلی را به اندازه یک تبلت احاطه کرده است.

بلندگوها در بخش بالا و پایین گوشی قرار خواهند گرفت و اسکنر اثر انگشت با دکمه پاور در کنار دستگاه تعبیه شده است. هیچ حسگر بیومتریک زیر نمایشگر در Pixel Fold وجود ندارد و در حالی که نوار دوربین در پشت شبیه به نواری است که در سری پیکسل ۷ رویت شده است، اما قطعا یک کپی دقیق از آن هم نیست.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، شایعاتی که قبلا توسط راس یانگ (مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر) منتشر شده بود، حاکی از آن است که پیکسل فولد دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز خواهد بود و طبق گزارش‌ها، پنل این دستگاه توسط سامسونگ ساخته خواهد شد. یانگ می‌افزاید که سامسونگ منبع اصلی تامین نمایشگر خارجی ۵.۸ اینچی برای Pixel Fold نیز خواهد بود. اما باید این نکته را ذکر کرد که این پروژه احتمالا بیش از یک بار شروع و متوقف شده و مجددا دوباره شروع شده است.

طرفداران پیکسل بدون شک با معرفی رسمی اولین گوشی تاشو پیکسل، احساس بهتری خواهند داشت. گوگل در تلاش است تا اکوسیستم پیکسل خود را گسترش دهد که تا سال آینده شامل تلفن، تبلت، ساعت هوشمند، نمایشگرهای هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم واقعی خواهد بود. افزودن یک گوشی تاشو از سمت گوگل به لیست دستگاه‌های این شرکت، محصولی را در خط تولید آن‌ها قرار می‌دهد که حتی اپل هم آن را ارائه نکرده است. Pixel Fold احتمالا در ماه می آینده و در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O معرفی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان