حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه گوشی تاشو گوگل با نام Pixel Notepad در چارک سوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

در ماه ژانویه بود که برای اولین بار شایعاتی منتشر شدند و ادعا کردند که گوشی تاشو آینده گوگل به طور قابل توجهی قیمت کمتری نسبت به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خواهد داشت. این گوشی تاشو سامسونگ با قیمت ۱,۷۹۹ دلار به دست کاربران می‌رسد. در حالی که انتظار داریم Pixel Notepad با برچسب قیمتی احتمالی ۱,۳۹۹ دلار عرضه شود. یک افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که گوگل به هدف خود برای عرضه پیکسل نوت پد با قیمت مذکور پایبند است. در حال حاضر نیز ادعا شده است که تولید انبوه گوشی تاشو گوگل در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

گوشی تاشو آینده گوگل قیمتی کمتر از سری Z Fold سامسونگ دارد

ما در حال حاضر نمی‌دانیم که سامسونگ دقیقا چه برچسب قیمتی را برای گلکسی زد فولد ۴ در نظر گرفته است. با این حال انتظار می‌رود که قیمت گوشی های تاشو همچنان پایین بیایند. زیرا عملکرد تامین کنندگان در عرضه قطعات بهتر خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید، Galaxy Z Fold 2 پیش از آنکه در نسل سوم حدود ۲۰۰ دلار کاهش قیمت داشته باشد، نزدیک به ۲,۰۰۰ دلار قیمت داشت.

این تصویر که در نسخه بتا اندروید 12L دیده شده است، نسبت ابعاد مربعی را برای نمایشگر داخلی Pixel Notepad نشان می‌دهد.

با وجود رقبایی مانند سامسونگ، گوگل باید در بازار تاشوها بسیار پرقدرت ظاهر شود. برخی از ویژگی های ذاتی گوشی های گوگل مانند دریافت زودتر نسخه های جدید اندروید و سایر ویژگی های اندروید خام می‌تواند باعث جذب کاربران شود. با این حال این ویژگی ها کافی نیستند. بنابراین گوگل تصمیم گرفته که با قیمت پایین تر نسبت به رقبا، نظر خریداران را به سوی خود جذب کند.

گزارش وب‌سایت PhoneArena همچنین بیان می‌کند که تولید انبوه گوشی تاشو گوگل با نام Pixel Notepad در سه ماهه سوم سال جاری میلادی شروع می‌شود. گوگل می‌تواند از نسل دوم تراشه Tensor برای دستگاه تاشو آینده خود استفاده کند. انیمیشن پنهانی که در نسخه بتای اندروید 12L در ژانویه کشف شد، نشان داد که صفحه نمایش پیکسل نوت پد ممکن است دارای نسبت ابعاد مربعی (دقیقا مانند Oppo Find N) باشد.

طراحی احتمالی Pixel Notepad

انتظار نمی‌رود که پیکسل Notepad از همان سنسور موجود در سری پیکسل ۶ استفاده کند. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو از سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی Sony IMX363 استفاده شده در پیکسل ۵، بهره ببرد. یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است که گوشی تاشو آینده گوگل دارای دو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی (یکی برای صفحه نمایش داخلی و دیگری برای نمایشگر خارجی) خواهد بود.

گوشی تاشو Pixel Notepad در ابتدا Pixel Fold نام داشت. در ماه نوامبر گوگل از ترس شکست محصول تاشو خود در برابر گلکسی زد فولد ۴، توسعه این دستگاه را متوقف کرد. با شروع سال جدید میلادی اما گویا گوگل به مسیر قبلی خود بازگشته و قصد عرضه پیکسل نوت پد را دارد. قبل از معرفی گوشی تاشو آینده گوگل، این شرکت باید از Pixel 6a رونمایی کند. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، و تراشه تنسور باشد.

قبل از رونمایی Pixel Notepad باید منتظر پیکسل 6a باشیم

شایعه شده است که پیکسل 6a از سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی IMX363 سونی برای دوربین اصلی و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 سونی برای دوربین اولترا واید استفاده می کند. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony IMX355 نیز برای دوربین سلفی به کار خواهد آمد. طبق گزارش ها، این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی به دست خریداران خواهد رسید.

گوشی تاشو گوگل با نام Pixel Notepad از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ارزان‌تر خواهد بود

انتظار داریم که Pixel 6a در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O معرفی شود. با توجه به قیمت نسخه پایه آیفون SE3 (معادل ۴۲۹ دلار)، انتظار می‌رود که گوگل نیز پیکسل 6a را در همان حدود قیمت عرضه کند. نظر شما چیست؟ آیا گوگل می‌تواند با قیمت پایین تر Pixel Notepad برای سامسونگ یک چالش جدی ایجاد کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی