حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی وان پلاس Nord CE 2 مشخص شد: 28 بهمن ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

ساعاتی پیش در یک تیزر، وان پلاس تایید کرد که از دستگاه میانرده خود Nord CE 2 5G کمتر از یک هفته دیگر رونمایی می کند. در واقع حروف “CE” در این دستگاه مخفف Core Edition است و این دستگاه یک نسخه مقرون به صرفه تر و با امکانات کمتر از وان پلاس Nord 2 خواهد بود. این شرکت تاریخ 28 بهمن ماه 1400 را برای معرفی وان پلاس Nord CE 2 انتخاب کرده است. با ترنجی همراه باشید.

بله، وان پلاس به لطف یک تیزر منتشر شده که تاریخ رونمایی 17 فوریه (28 بهمن) را به همراه عکسی که ماژول دوربین عقب یک گوشی را نشان می دهد تأیید کرده است که یک دستگاه در تاریخ مذکور، معرفی می شود. با توجه بیشتر به این تیزر، مشخص است که از نمای پشتی وان پلاس Nord CE 2 در آن استفاده شده است. گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این دستگاه یک ریبرند تغییر یافته از اوپو Reno 7 SE 5G 2021 است که با دوربین های ارتقا یافته معرفی خواهد شد و این شایعه با توجه به اینکه وان پلاس اکنون یک برند فرعی اوپو است، منطقی به نظر می‌رسد. وان پلاس می گوید که گوشی جدید “بهترین بخش های Nord 2 را می گیرد و آن را در بسته ای مقرون به صرفه تر قرار می دهد” همچنین یک تیزر ویدیویی دیگر اشاره می کند که این تلفن دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.
سایر مشخصات اما، فعلاً در مرحله شایعه هستند. این مشخصات شامل صفحه نمایش 6.43 اینچی آمولد با رزولوشن 1080 در 2400 با محافظ گوریلا گلس 5 و با نرخ تجدید 90 هرتز می‌شود. در بخش تراشه نیز گمانه ها از چیپست مدیاتک Dimensity 900 5G ساخت TSMC با استفاده از فرآیند 6 نانومتری حکایت دارند که با قیمتی به صرفه از 5G پشتیبانی می‌کند.
گفته می شود گزینه های رم و حافظه نیز شامل 8 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت حافظه رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی است. در پشت بدنه اما، می‌توانیم یک سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی را همراه با یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پس لنز اولترا واید تصور کنیم که با یک دوربین سوم ماکرو 2 مگاپیکسلی برای نماهای نزدیک، بخش دوربین کامل می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه نیز در حفره‌ای بر روی نمایشگر و دارای سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.
تاریخ رونمایی وان پلاس Nord CE 2 مشخص شد: 28 بهمن ماه 1400

تاریخ رونمایی وان پلاس Nord CE 2 مشخص شد: 28 بهمن ماه 1400

به نقل از منبع، شارژر سریع 65 SuperVOOC باتری شایعه شده 4500 میلی آمپر ساعتی این دستگاه را به سرعت پر می کند. شایعات همچنین به یک اسلات microSD با توانایی پشتیبانی تا ظرفیت 1 ترابایت و یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر نیز اشاره دارند. و با قابلیت شارژ معکوس، می توانید بخشی از دوام باتری خود را با دوستان، اعضای خانواده، همکاران و حتی غریبه ها به اشتراک بگذارید.
ممکن است که OnePlus Nord CE 2 5G در برخی نقاط از جمله ایالات متحده ارائه نشود زیرا وان پلاس Nord نیز در برخی نقاط عرضه نشده است. اما برای اظهار نظر قطعی بهتر است تا پایان هفته صبر کنیم. بنابراین معرفی وان پلاس Nord CE 2 در 28 بهمن ماه را به یاد داشته باشید.
تجربه استفاده از میانرده های وان پلاس را داشته‌اید؟ چطور بوده است در بخش نظرات به ما بگویید.
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری